همشهری آنلاین: در ششمین و آخرین روز از رقابت‌های جهانی فوتسال افراد با هوش میانه، تیم ملی ایران در دیدار رده‌بندی مقابل روسیه به پیروزی دست یافت و عنوان سوم را از آن خود کرد.

Futsal Team

ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار با نتیجه 7 بر 3 تیم روسیه را شکست دادند و برای دومین بار به عنوان سوم مسابقات جهانی دست یافتند.

در این دیدار بهزاد امانی ( 3 گل)، محسن سبکتکین (2 گل) ، مهدی مولایاری و عبدالعلی بریهی برای کشورمان گل‌زنی کردند.

تیم ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات مقابل آفریقای جنوبی و آرژانتین به پیروزی رسید و مقابل پرتغال نیز به تساوی دست پیدا کرد و در نیمه نهایی نیز با شکست از فرانسه از راه‌یابی به فینال بازماند.

بر این اساس پرونده ایران در رقابت‌های جهانی پرتغال با کسب عنوان سوم بسته شد.

ایران با ترکیب محمدرضا تخشا (گلستان)،علی مخطوط، بهزاد امانی، محسن دولتی(اردیبل)، نصرت کاشف‌فر، قدرت کاشف‌فر (تهران)، علی‌اصغر حسین‌زاده (گیلان)، مهدی مولایاری (قم)، حمیدرضا صالح، محسن سبکتکین (اصفهان)، قادر آل‌ناصر، عبدالعلی غافل بریهی (خوزستان) در این مسابقات حضور یافته بود.

حمید طبیبی به عنوان سرمربی و سعید درویش‌پور به عنوان مربی در این اعزام ملی‌پوشان را همراهی می‌کردند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده محمدعلی حسین‌پور بود.

مسابقات جهانی فوتسال افراد با هوش میانه از 20 تا 25 فروردین ماه در شهر ویزو در کشور پرتغال، با حضور 8 تیم و در دو گروه برگزار شد و در دیدار فینال نیز تیم میزبان، پرتغال با نتیجه 4 بر 3 تیم فرانسه را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

 

کد خبر 367034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha