همشهری آنلاین: چند روز بعد از اعلام عمومی تولیدکار مشترک کریس دی برگ با گروه آریان، مدیرکل دفتر امور موسیقی وزارت ارشاد از اعطای مجوز کنسرت به اجرای صحنه‌ای این کار مشترک خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین محمد حسین‌احمدی در گفت و گویی با فارس ضمن اعلام این خبر گفت: این کنسرت مجوز لازم را از ارشاد گرفته و برگزاری آن هیچ مشکلی نخواهد داشت.

وی افزود: هماهنگی‌های اولیه توسط «محسن رجب‌پور» مدیر گروه آریان انجام شده و ان‌شاءالله این برنامه به خوبی برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص زمان برگزاری این کنسرت اظهار داشت:هنوز از سوی «رجب پور»تاریخ دقیق و مکان اجرا اعلام نشده که با مشخص شدن این موارد توسط ایشان،کنسرت برگزار خواهد شد.

پیش از این محسن رجب پور، مدیر گروه آریان در گفت و گویی با همشهری آنلاین از تولید اثری مشترک با دی برگ درقالب آلبوم و سی دی خبر داده بود [هم آوایی کریس دبرگ وگروه آریان] ، اما به نظر می رسد با توجه به این که این اثر کاری در زمینه صلح است و این روزها هنرمندان بسیاری در اقصی نقاط جهان به جنگ افروزی های آمریکا معترض اند ، این کار بتواند در زمان لازم و سریع تر از آنچه که پیش بینی می شود ، به صحنه برود.

بر چنین بنیانی‌ به نظر می‌رسد که گروه آریان و دی برگ ایرلندی بتوانند اوایل دی یا همزمان با جشنواره  موسیقی فجر اجرایی را در تهران داشته باشند

کد خبر 36689

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز