همشهری آنلاین: سومین دوره رقابت‌های لیگ آب‌های آرام بانوان با قهرمانی باشگاه تاید واتر روز ۱۹ اسفند در دریاچه آزادی به پایان رسید.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، سومین دوره لیگ آب‌های آرام بانوان با حضور باشگاه‌های مقاومت، پیام نور، تاید واتر، سامان امنیت‌ پرداز، مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین، نگین سبز خاورمیانه، امید قوا، تجهیزات قایقرانی سپاهان و قوا برگزار شد و در پايان نتايج زير به دست آمد:

در کایاک یک نفره 1000 متر مائده طهماسبی از مقاومت، ساجده تبریزی از برهان مبین و سما یاسمی از پیام نور رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک دو نفره 1000 متر آرزو حکیمی و گلناز غضنفریان از تاید واتر اول، سما یاسمی و الناز شفیعیان از پیام نور دوم و مائده طهماسبی و سمن سلطانی از مقاومت سوم شدند.

در کانوی یک نفره 500 متر پریسا محمدزاده از برهان مبین، هیوا افضلی از مقاومت و معصومه داناپور از تاید واتر جایگاه اول تا سوم را كسب كردند.

در کایاک یک نفره 500 متر آرزو حکیمی از تاید واتر مقام اول، نگار علیمحمدی از برهان مبین مقام دوم و الناز شفیعیان از پیام نور مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی دو نفره 500 متر هیوا افضلی و نادیا تالانک از مقاومت اول، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از برهان مبین دوم و پرستو مهنما و سارا درختی از سامان امنیت پرداز سوم شدند.

در کایاک دو نفره 500 متر آرزو حکیمی و سارا کاظمی از تاید واتر، نگار علیمحمدی و ساجده تبریزی از برهان مبین و مائده طهماسبی و سمن سلطانی از مقاومت اول تا سوم شدند.

در کایاک چهار نفره 500 متر تیم پیام نور با ترکیب الناز شفیعیان، سما یاسمی، سارا حسینی و صدف مقدم‌پور مقام اول را به دست آورد، تیم برهان مبین با ترکیب نگار علیمحمدی، مونا ابراهیمی، مائده شورگشتی و ساجده تبریزی دوم شد و تیم تاید واتر با ترکیب گلناز غضنفریان، سارا کاظمی، ستاره شریفی و آرزو حکیمی جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در پایان چهار هفته رقابت قایقرانان در سومین دوره لیگ آب‌های آرام، باشگاه تاید واتر با 272 امتیاز قهرمان شد، مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین با 235 امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و مقاومت با 229 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

کد خبر 364663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha