دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

محمدباقر قالیباف در بازدید از نمایشگاه مطبوعات، از رسانه ها خواست که برای بالا بردن میزان مشارکت مردم، به شهرداری کمک کنند.

به گزارش سما، در بازدید 4 ساعته شهردار تهران از بخش های مختلف نمایشگاه مطبوعات، وی به سؤالات خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات نیز پاسخ گفت.

قالیباف درباره برگزاری مستقل این نمایشگاه گفت: این تصمیم بسیار خوبی است اما باید این نمایشگاه در زمان و مکان مناسب، کیفیت بهتر و مشخص شده همراه با توجه ویژه مسئولان برگزار شود تا موجبات رونق هرچه بیشتر و بهتر مطبوعات و رسانه ها را فراهم کند.

شهردار پایتخت از رسانه ها و مطبوعات به عنوان  یکی از شاخص های توسعه یاد کرد و گفت: میزان توجه ما حتما باید نسبت به این بخش بیشتر شود و در کنار آموزش شهروندان و بالا بردن سطح مهارت و آگاهی آنان، از مطبوعات و رسانه ها برای بالابردن مشارکت شهروندان هم کمک بگیریم.

وی توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی را از برنامه های شهرداری تهران دانست و گفت: 2 طرح هم اکنون آماده شده که به صورت غیر رسمی در اختیار شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته است. یکی از آنها  طرح جامع فرهنگی شهراست که به مسایل و موضوعات ماهیتی توجه می کند و دیگری طرح کالبدی فضاهای فرهنگی شهر است که  پس از انجام بررسی های لازم به صورت رسمی در اختیار شورا قرار خواهد گرفت.

شهردار در بازدید از غرفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حوزه علمیه قم هم گفت: در حوزه نشریات دینی در حین حفظ محتوا باید جذابیت هم افزایش یابد.

کد خبر 36453

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز