همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی جام کشتی‌گیران و مربیان اوکراین با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز پایان دادند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پيكارهای جام کشتی‌گیران و مربیان مطرح اوکراین روزهاي 13 و 14 اسفند ماه در شهر کی‌يف اوكراين برگزار شد.

تيم‌هاي كشتي آزاد و فرنگي باشگاه رعد پدافند هوايي به نمايندگي از كشورمان در اين رقابت‌ها حضور داشتند كه در پايان و در رشته كشتي آزاد به 1 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز و در كشتي فرنگي به 1 مدال طلا و 1 نقره دست يافتند.

براي تيم كشتي آزاد باشگاه رعد پدافند هوايي رضا افضلي در وزن 74 كيلوگرم به مدال طلا، حامد رشيدي و مصطفي قياسي در اوزان 70 و 86 كيلوگرم به مدال نقره و رضا اطري، پيمان بياباني و حسين شهبازي در اوزان 57، 61 و 97 كيلوگرم به مدال برنز رسيدند و مرتضي قياسي و پويا رحماني در اوزان 65 و 125 كيلوگرم از دور رقابت‌ها كنار رفتند.

همچنين براي تيم كشتي فرنگي باشگاه رعد پدافند هوايي نيز فرشاد بلفكه در وزن 71 كيلوگرم به مدال طلا و شيرزاد بهشتي‌طلا در وزن 59 كيلوگرم به مدال نقره دست يافتند، داود عابدين‌زاده در وزن 85 كيلوگرم پنجم شد و محمدرضا گرايي، هادي عليزاده پورنيا، مهدي محمدزاده و شهاب قوره‌جيلي در اوزان 66، 75، 80 و 130 كيلوگرم از دور رقابت‌ها كنار رفتند.

 

کد خبر 363993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha