همشهری آنلاین: قبایل سنحان در استان صنعا و قبایل ارحب یمن ضمن تاکید بر حمایت کامل تسلیحاتی واعزام نیرو به جبهه های جنگ با عربستان متجاوز، بار دیگر با جنبش انصارالله تجدید پیمان کردند.

تجدید پیمان قبایل مختلف یمنی با انصارالله درمبارزه با عربستان سعودی

به گزارش روز شنبه به نقل از شبکه خبری المسیره، قبایل سنحان و ارحب روز جمعه اعلام کردند: هیچ گزینه ای برای پاسخگویی به تجاوز دشمن به زنان و کودکان بهتر از آهن و آتش نیست و بر توانایی بالای خود جهت جلوگیری از تداوم تجاوز عربستان به یمن تاکید کردند.

ریاست کمیته عالی انقلاب از بر پایی تجمع توسط قبایل مذکور درحمایت از انصارالله تقدیر کرد.

قبایل الاعماس در شهر الحداء استان الذمار نیز روزگذشته جمعه با برپایی تجمع اعتراض آمیز حمله به زنان وکودکان شهر ارحب و منزل شیخ الغادر درمنطقه خولان توسط متجاوزان عربستانی را محکوم کردند.

قبایل الاعماس با اشاره به دستاوردهای موشکی و صنایع نظامی ارتش و کمیته های نظامی یمن آن را موجب افتخار کشور دانستند.

قبایل حیس در جنوب الحدیده روز گذشته نیز با برپایی تجمع، انزجار خود از تجاوز عربستان به یمن را اعلام و بار دیگر از انصارالله حمایت کردند.

تجمع کنندگان با تاکید برمقابله با متجاوزان، ضرورت وحدت صفوف نیروهای یمنی در جبهه های جنگ را خواستار شدند.

قبایل شهر المفتاح نیز روز گذشته با برپایی تجمع اعتراض آمیز جنایت عربستان در حمله به مراسم عزاداری شهر ارحب و کشته شدن شماری زن و کودک را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با تاکید برحمایت از انصار الله، تداوم حمایت مالی و اعزام نیرو به جبهه های جنگ برای مقابله با تجاوز عربستانی آمریکایی وصهیونیستی را خاطر نشان ساختند.

عربستان همراه با چند کشور عربی و آمریکا از روز ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

کد خبر 363906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha