همشهری آنلاین: مهدی تاج با تکذیب لو رفتن فهرست تیم ملی، از آزاد شدن بخشی از پول‌های بلوکه شده فدراسیون خبر داد و با تاکید به بر اینکه کی‌روش جایی نخواهد رفت، گفت تا دو ماه دیگر موضووع بازی تیم‌های ایرانی با تیم‌های عربستانی در خارج از کشور حل خواهد شد.

مهدی تاج

رئيس فدراسيون فوتبال طي مصاحبه‌اي كه فارس آن را متنشر كرد به موضوعات مطروحه در خصوص فوتبال كشور پاسخ داد كه گزيده‌اي از اين سخنان به شرح ذيل است:

  • خوشحالم به اطلاع مردم برسانم که بخشی از پول‌های بلوکه شده فدراسيون فوتبال در فيفا آزاد شده است. آنچه در مقطع کنونی می‌توانم بگویم این است که این پول هنوز به طور کامل آزاد نشده است و بخشی از آنها آزاد شده است.
  • خبر اخطار وزير ورزش به فدراسيون و كي‌روش كذب است. هیچ فردی به فرد دیگری اولتیماتوم نداده است. با سرمربی تیم ملی مذاکرات متعددی در خصوص تیم ملی انجام بدهم که بسیاری از این مذاکرات هم به اطلاع وزیر محترم ورزش و جوانان و هیات رئیسه فدراسیون رسیده است.
  • شخصا در مصاحبه‌ای که مدتی قبل و بعد از مذاکرات با سرمربی تیم ملی انجام دادم، اعلام کردم ملاک دعوت از بازیکنان نام باشگاه‌هایشان نیست و مهم توانایی و شایستگی‌های آنهاست. در میان بازیکنان شایسته فوتبال کشور حتما بازیکنان پرسپولیس هم حضور دارند.
  • عادل فردوسی پور باهوش و ذکاوت خود متوجه شد که ملی پوشان پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند.عزیزان دیگر در رسانه های مکتوب و صدا و سیما هم این بحث را گمانه زنی کرده بودند که ظاهرا مشکلی برای ملی‌پوشان پرسپولیس وجود ندارد.
  • موضوع قرارداد كي‌روش با تيم ملي آفريقاي جنوبي را قویا تکذیب می کنم ،کی‌روش با ایران قراداد دارد و تا پایان آن نیزبه این قراداد پایبند است.
  • رایزنی‌های خوبی براي بازي تيم‌هاي ايراني در جام قهرمانان آسيا در داخل كشور انجام شده است و شاید این دوره آخرین باری خواهد بود که در مرحله مقدماتی و غیر با تیم‌های عربستان همگروه می‌شویم و تا 2 ماه دیگر این موضوع کاملا مشخص خواهد شد.
کد خبر 363767

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha