همشهری آنلاین: معاون راهبردی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعتقاد و ارادت ملت ایران به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی، شهدا و امام راحل، بزرگترین بمب هسته‌ای تهدید کننده دشمنان است.

 حسین بهشتی

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسین بهشتی در یادواره 35 شهید شهرستان های گناباد و بجستان در عملیات خیبر افزود: امروز دشمنان به ظاهر از فعالیت های هسته ای ما اظهار نگرانی می کنند اما در واقع از ایمان، اعتقاد و حضور گسترده ملت ایران در صحنه، هراس دارند.

وی ادامه داد: اگر مستکبران و رژیم اشغالگر صهیونیستی کوچکترین اقدامی علیه کشور ما بکنند، پاسخ دندان شکنی خواهند گرفت.

سردار بهشتی گفت: دشمنان و استکبار جهانی به توانایی های ایران در زمینه های مختلف و از جمله نظامی آگاهند و به برکت ارتش، سپاه و بسیج مقتدر و آماده و نیروهای مسلح توانمند و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی، مستکبران و عوامل آنها جرات تعدی به سرحدات کشور ما را ندارند.

معاون ستاد کل سپاه گفت: امروز جبهه مقاومت همان جبهه انقلاب اسلامی است که از سوریه تا لبنان و فلسطین منافع مستکبران را در معرض خطر قرار داده و ایران اسلامی به بازیگر اصلی معادلات بین المللی در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی گفت: دشمنان با تحریم و فشار آوردن بر معیشت مردم و ایجاد نارضایی در جامعه، در برابر انقلاب اسلامی ایستاده اند ولی یقینا به اهداف خود نمی رسند زیرا ملت ایران بارها ثابت کرده اند که مسائل اعتقادی خود را با هیچ چیزی عوض نمی کنند.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: هر کس امروز از مسائل اعتقادی و باورهای دینی و رویکردهای جهادی فاصله بگیرد به دشمنان نزدیک شده است.

سردار بهشتی، خواستار نقش آفرینی بیشتر مسئولان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف شد.

وی همچنین از حضور گسترده مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به عنوان پیروزی بزرگ دیگری برای ملت ایران یاد کرد و گفت: ملت در این صحنه نیز بار دیگر با حضور خود دشمنان را ناامید می کند.

یادواره 29 شهید شهرستان های گناباد و بجستان و همچنین 6 شهید گمنام عملیات خیبر در این شهرستان ها با عنوان خیبرشکنان فاطمی در مسجد الغدیر گناباد برگزار شد.

از مجموع 500 شهید شهرستان های گناباد و بجستان، 29 نفر در عملیات خیبر به شهادت رسیدند.

عملیات خیبر اسفندماه سال 1362 با هدف انهدام نیروهای سپاه سوم عراق و آزادسازی جزایر مجنون شمالی و جنوبی با رمز یارسول الله (ص) انجام شد که به آزادسازی منطقه ای به وسعت 1000 کیلومتر مربع در هورالهویزه، 140 کیلومتر مربع در جزایر مجنون و 40 کیلومتر مربع در طلاییه انجامید.

کد خبر 363759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha