سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهورآمریکا در مصاحبه شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: باراک اوباما و "افرادش" عامل اعتراضات سراسری علیه او و عامل افشاگری‌ها علیه کاخ سفید هستند.

ترامپ

به گزارش ایسنا، به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درخصوص مساله افشاگری‌ها گفت: شما هرگز نخواهید فهمید که دقیقا پشت صحنه چه اتفاقاتی می‌افتد. ممکن است حدستان درست باشد اما هرگز نخواهید دانست که چه اتفاقی می‌افتد. با این حال من فکر می‌کنم که باراک اوباما عامل اصلی است زیرا افرادش مطمئنا در پشت پرده فعالیت می‌کنند.

ترامپ افزود: برخی از این افشاگری‌ها احتمالا از جانب این گروه است. می‌دانید که برخی از اطلاعات افشا شده که افشاگری‌های واقعا جدی هستند به لحاظ امنیت ملی بسیار بد و زیانبار بودند اما من همچنین درک می‌کنم که این دنیای سیاست واقعی است. اینکه او (اوباما) پشت پرده این اتفاقات است مربوط به سیاست می‌شود و احتمالا ادامه خواهد یافت.

ترامپ همچنین خاطر نشان کرد: این معترضانی که به تظاهرات رفته و برای آزار قانونگذاران جمهوری‌خواه در سالن‌های کنگره حضور پیدا می‌کنند پول دریافت می‌کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا نیز همچنین به مراسم اعطای جوایز اسکار نیز پرداخته و مسئولان این نمایش را متهم به بیرون کشیدن گزینه نژادپرستی علیه او کرد.

ترامپ خاطر نشان کرد: ببینید، اینگونه به نظر می‌رسد که طرف مقابل هر زمان که خیلی بد می‌بازد گزینه نژادپرستی را بیرون می‌کشد. من سال‌هاست که مراسم‌های اسکار را تماشا می‌کنم و نمایش‌های آنها علیه رونالد ریگان و بسیاری از افراد دیگر را دیده‌ام.

او گفت: آنها همیشه دوست دارند که درمقابل آنها از گزینه نژادپرستی استفاده کنند اما درحقیقت عملکرد من به نسبت بسیاری از دیگر جمهوری‌خواهان و افراد دیگر در انتخابات گذشته درقبال گروه‌های نژادی بهتر بود. من عملکرد بهتری در میان لاتین تبارها و در میان سیاه پوستان داشتم و اگر این عملکرد بهتر نبود اینجا ننشسته بودم.

او همچنین درباره عدم حضورش در مراسم ضیافت شام خبرنگاران کاخ سفید در سال جاری میلادی گفت: شما در طی سالیان متوالی اشتباهی را مرتکب می‌شوید. من کاملا می‌فهمم که چه موقع آنها می‌خواهند حمله کنند؛ زمانی که داستان‌هایی را می‌سازند و منابعی را به وجود می‌آورندکه به اعتقاد من اصلا وجود خارجی ندارد. البته من نمی‌گویم که همه منابع آنها ناموجود است اما معتقدم که بسیاری از منابع خبری آنها ساختگی و بسیاری از روایت‌های آنها ساختگی هستند و بسیاری از این گزارشات موهومات محض هستند.

کد خبر 363568

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha