همشهری آنلاین: روز پایانی مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا با کسب ۳ مدال برنز دیگر ادامه پیدا کرد و قایقرانان کشورمان موفق به کسب ۷ مدال رنگارنگ در این رقابت‌ها شدند.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا 6 تا 8 اسفند ماه در شهر ناخن نایوک کشور تایلند برگزار شد. این رقابت‌ها در روز آخر در 4 ماده ادامه پیدا کرد و قایقرانان ایران موفق به کسب 3 مدال دیگر شدند.

در کایاک یک نفره بانوان بزرگسال، رکسانا رازقیان مدال برنز کسب کرد.

در کانوی دو نفره بزرگسالان، همایون محمدپور و مهدی کریمی موفق به کسب مدال برنز شدند.

در کانوی دو نفره زیر 18 سال هم امیر رضانژاد و محمدمهدی کنارنگ مدال برنز دریافت کردند.

امیرمحمد فتاح‌پور در کایاک یک نفره بزرگسالان نیز در رده چهارم قرار گرفت.

پيش از اين نیز دنیا محمدی و فائزه روناسی در کانوی دو نفره زیر 18 سال بانوان مدال طلا، و رکسانا رازقیان در کانوی یک نفره بانوان بزرگسال مدال برنز کسب کردند.

در بخش مسابقات تیمی نیز در کایاک تک نفره زیر 18 سال مردان، ماهان ادریسی، رضا خلیلی و دانیال ادریسی مدال نقره و در کانوی یک نفره مردان بزرگسال امیرمحمد فتاح پور، همایون محمدپور و مهدی کریمی موفق به کسب مدال برنز شدند.

بر این اساس تیم ایران با کسب 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 5 مدال برنز به کار خود در مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا 2017 در تایلند خاتمه داد.

کتایون اشرف در بخش بانوان و مسعود خدایاری، بردیا مهرجو و هیوا نسیمی کادر فنی تیم ملی اسلالوم را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دادند.

کد خبر 363373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha