چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با اعلام انتخاب «سراتو» به عنوان خودروی پلیس گفت: از خودروهای بنز تا زمانی که مجوز دارند، استفاده می‌کنیم.

به گزارش مهر، سردار اشتری فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران در باره برنامه های ناجا همزمان با ۲۲ بهمن ماه با تبریک سالروز ۲۲ بهمن ماه گفت: نیروی انتظامی اقدامات اولیه برای هرچه با امنیت برگزار شدن مراسم ۲۲ بهمن را انجام داده است که این برنامه ها در تهران بزرگ و مراکز سراسر استانها اعمال شده است. این بر نامه ها اعم از برنامه های ترافیکی است و از روزهای منتهی به ۲۲ تا پایان مراسم ادامه دارد.

فرمانده ناجا درباره انتخاب «سراتو» به عنوان خودروی نیروهای پلیس افزود: ناوگان خودرویی پلیس احتیاج به بازسازی داشت. خودروی وارد شده با تصویب ستاد کل بود و سراتو چون در داخل کشور تولید می‌شود. مورد استفاده قرار خواهد گرفت. تعداد ۲۰۰ خودروی سراتو در بخش پلیس راهور و پلیس انتظامی آماده شده و برای استفاده در شهر تهران مورد استفاده قرار گرفته است که در صورت تایید تست در تمام کشور مورد استفاده قرار می گیرد. البته خودروهای بنز تا زمانی که مجوز داریم استفاده می کنیم و به مرور از رده خارج می شوند.

وی درباره عملکرد پلیس در ۱۱ ماه گذشته گفت: در همه شاخص ها بهبودی داشته ایم و اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند بوده است و در نظر گرفتن شاخص ها نشان می دهد که حرکت رو به جلویی را پلیس داشته است به ویژه در زمان بحران، پلیس بسیار خوش درخشید و امیدواریم میزان رضایتمندی مردم از پلیس همچنان بالا باشد چون اعتماد مردم به پلیس بزرگترین پشتوانه پلیس است.

سردار اشتری درباره حادثه ملارد و شهادت یکی از ماموران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، گفت خوشبختانه با پیگیری که صورت گرفت در کمتر از ۲۴ ساعت مجرم مسلح دستگیر شد و امیدوارم دستگاه قضایی تیز بسیار سریع درباره این متهم سابقه دار تصمیم گیری کند.

وی همچنین درباره برنامه های پایان سال پلیس خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مردم در مراکز خرید و افزایش خریدهای شهروندان، حضور ماموران پلیس در مراکز خرید بیشتر می‌شود.

کد خبر 361463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha