همشهری آنلاین: تاریخ تکرار شد و سرنا بعد از گذشت ۱۴ سال از فینال گرند اسلم ۲۰۰۳ استرالیا مجددا گوی قهرمانی را از خواهر بزرگ‌تر خود ربود.

Venus-Serena

به گزارش سایت ورزش بانوان، فینال تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۷ در بخش انفرادی زنان با رقابت خواهران ویلیامز که حالا مادران تنیس جهان محسوب می‌شوند، شکل گرفت. دیداری که به عقیده بسیاری از ورزشی‌نویسان، برنده و یا بازنده آن چندان اهمیتی ندارد. برای علاقه‌مندان به تنیس تنها رویارویی این دو است که جذابیت بالایی دارد. خصوصا برای سرنا که در صورت شکست خواهرش مجددا به صدر رده‌بندی جهانی باز می‌گردد.

در فینال تنیس اوپن استرالیا سرنا، قهرمان شش دوره مسابقات تنیس اوپن استرالیا و سید دوم تنیس اوپن استرالیا، رودرروی ونوس بخت ۱۳اُم قهرمانی قرار گرفت. به این ترتیب دو اسطوره تکرارنشدنی دنیای تنیس برای نهمین مرتبه در فینال یک گرند اسلم به مصاف یکدیگر رفتند. بهترین‌های تنیس زنان جهان در ست اول رقابتی نزدیک و پایاپای داشتند. در نهایت هم این سرنا بود که ست اول را با نتیجه ۶-۴ به نام خود به پایان رساند.

ست دوم در حالی آغاز شد که ونوس ویلیامز امتیاز اول را دریافت کرد، همچنان ست دوم رقابتی جذاب و بسیار نزدیک بین ونوس ۳۶ ساله و سرنای ۳۵ ساله در جریان بود. اما مجددا در این ست ونوس بود که با نتیجه مشابه ۶-۴ ست را به خواهر کوچک‌تر واگذار کرد.

تاریخ تکرار شد و سرنا بعد از گذشت ۱۴ سال از فینال گرند اسلم ۲۰۰۳ استرالیا مجددا در سال ۲۰۱۷ و در فینال تنیس اوپن استرالیا نیز گوی قهرمانی را از خواهر بزرگ‌تر خود ربود. قهرمانی در ملبورن همچنین سرنا را بالاتر از هرکس دیگری در تاریخ به موفق‌ترین بازیکن تاریخ اوپن استرالیا در عصر مدرن بدل کرد. سرنا در دیداری که ۹۰ دقیقه به طول انجامید بر ونوس فائق آمد و به صدر جدول برترین تنیس‌بازان زن جهان بازگشت.

کد خبر 360292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha