همشهری آنلاین: دور نهایی لیگ سافت بال کشور، گرامیداشت دهه فجر به پایان رسید و تیم هیأت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی توانست با دو پیروزی و یک شکست در جایگاه نخست قرار گرفته و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

Poster

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دور نهایی لیگ سافت بال کشور با حضور چهار تیم هیأت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی، باشگاه طیف تهران، باشگاه جم بوشهر و هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان (اصفهان الف) به عنوان صعودکنندگان از لیگ‌های منطقه‌ای شمال و جنوب کشور به میزبانی شهرستان بوشهر برگزار شد.
در نخستین روز این دور از رقابت‌ها دو دیدار برگزار شد.

در اولین دیدار تیم‌های جم بوشهر و اصفهان الف به مصاف هم رفتند که تیم جم بوشهر توانست در پنجمین اینینگ از این دیدار، نماینده اصفهان را با نتیجه 12 بر 4 مغلوب خ کند. در دومین دیدار از روز نخست نیز تیم‌های طیف تهران و هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی به میدان رفتند که در پایان یک رقابت نزدیک، تیم خراسان رضوی توانست در هفتمین اینینگ این دیدار طیف تهران را با نتیجه 15 بر 14 شکست دهد.

دومین روز دور نهایی لیگ سافت بال کشور با انجام دو دیدار پیگیری شد. در اولین مسابقه تیم‌های جم بوشهر و طیف تهران با هم به رقابت پرداختند که تیم جم بوشهر توانست در ششمین اینینگ بازی با نتیجه 11 بر 4 از سد طیف تهران عبور کند و در دیگر دیدار دومین روز تیم‌های هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان و هیأت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی به مصاف هم رفتند كه نماینده اصفهان توانست در پایین اینینگ هفتم این دیدار با نتیجه 7 بر 4 نماینده خراسان رضوی را مغلوب خود کند.

سرانجام رقابت‌های دور نهایی لیگ سافت بال کشور با انجام دو دیدار به کار خود پایان داد. در اولین دیدار تیم‌های جم بوشهر و هیأت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی به میدان رفتند و تیم جم بوشهر در هفتمین اینینگ این دیدار سرنوشت‌ساز با نتیجه 7 بر 8 مغلوب نماینده خراسان رضوی شد. در آخرین رقابت تیم‌های هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان الف و باشگاه طیف تهران با هم به رقابت پرداختند و در پایان طیف تهران در پنجمین اینینگ این بازی توانست نماینده اصفهان را با نتیجه 10 بر 3 شکست دهد.

بدین ترتیب تیم هیأت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی توانست با دو پیروزی و یک شکست در صدر جدول این دور از رقابت‌ها قرار گیرد و تیم‌های جم بوشهر، طیف تهران و هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان نیز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم دور نهایی قرار گرفتند.

کد خبر 360192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha