همشهری آنلاین: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره موضوع پرونده قضایی فرزندش گفت: این موضوعی است که فرآیند قضایی خود را طی می‌کند و هر آنچه احکام دادگاه باشد مورد قبول ماست و امیدوارم پرونده تحت تاثیر فضا سازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرد.

ابتکار

به گزارش  ایرنا، معصومه ابتکار در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره حکم جلب فرزندش و برخی اتهامات وارده، افزود: دادگاه به پرونده ٢ نفر رسیدگی می‌کند اما چون مادر یکی از این افراد از مسولان است، این موضوع قاعدتا نباید در رسانه‌ها طرح شود تا فرایند قضایی را تحت تاثیر قرار ندهد؛ ولی این موضوع توسط یک رسانه خاص عامدا و از طریق یکی از طرفین دعوا مطرح و رسانه‌ای می‌شود تا از الان بهره برداری کنند.

وی ادامه داد: این پرونده کاملا شخصی بوده و در حال رسیدگی است و ما هر چه که نتیجه این پرونده در محاکم باشد تابع قانون هستیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهارداشت: به دلیل اینکه در این موضوع یکی از طرفین دعوا نسبتی با مسئولان دارد و ممکن است برخی بخواهند از این پرونده سوءاستفاده و بهره برداری کنند، که این اقدامات نه قانونی، نه اخلاق و نه شرعی است اما ما تابع رسیدگی قانونی هستیم.

ابتکار گفت: فکر می‌کنم برخی از نقطه نطراتی که در این باره مطرح شده به دلیل عدم آگاهی کافی بوده و من در این خصوص با معاون اول قوه قضاییه آقای محسنی اژه‌ای صحبت کردم.

وی افزود: این موضوع به دلیل ابعادی که پیدا کرده بود و به یک سری تهدیدات منتهی شد توسط بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گزارشی تهیه شده و یک گزارش هم توسط وزارت اطلاعات تهیه شده و همه مسئولان ذیربط در جریان هستند ولی به هر حال پرونده‌ای بود که از اول تهدیداتی در آن مطرح بود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در این پرونده به دلیل اینکه مادر یکی از شرکاء جزء مسئولان بود و ممکن است تبدیل به ماجرای دیگری شود که متاسفانه هم شد ولی امیدوارم همه قانون را رعایت کنند و فرایند قضایی و احکام دادگاه را که مورد احترام ما است قبول کنند و امیدوارم پرونده تحت تاثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرد.

ابتکار گفت: ما هم علاقه‌مند نیستیم به این حاشیه سازی‌ها کشیده شویم چون کار و مسئولیت ما بسیار سنگین است و باید این حرمت را قائل باشیم که افراد خانواده‌هایشان چون ممکن است مسئولیت داشته باشند در چهارچوب قانون و مقررات به آن رسیدگی شود.

کد خبر 359960

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha