خواستگار کینه‌جو وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید، برای انتقام‌جویی از او دست به سرقت خودروی مادر وی زد.

به گزارش همشهری، ظهر روز 8 آبان زن میانسالی با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودروی پژوی خود توسط مرد جوانی خبر داد.

مأموران پس از حضور در محل سرقت  به تحقیق از زن میانسال پرداختند و این زن در تشریح ماجرا به مأموران گفت: در حال پارک کردن ماشینم بودم اما به خاطر اینکه تسلط کافی به این کار نداشتم پسر جوانی نزدیک خودرو شد و خواست تا در پارک کردن آن کمکم کند.

من هم ماشینم را در اختیارش قرار دادم اما او در یک چشم به هم زدن ماشینم را دزدید و از محل گریخت.

به‌دنبال اظهارات این زن شماره خودروی مسروقه به تمامی واحدهای گشت انتظامی در کرج اعلام و تحقیقات برای شناسایی سارق جوان آغاز شد.

2 روز بعد در حالی که هنوز ردی از خودروی مسروقه به دست نیامده بود زن میانسال با مراجعه به اداره آگاهی مدعی شد عامل سرقت را شناسایی کرده است.

این زن در حالی که به شدت هیجان‌زده بود گفت که سارق ماشینش خواستگار دخترش است که 5 ماه قبل قصد داشت برای خواستگاری به خانه آنها بیاید ولی به خاطر اینکه دخترش علاقه‌ای به این جوان نداشت به او جواب رد داده و اجازه نداده بود که وی به خواستگاری بیاید.

با به دست آمدن این سرنخ مأموران دستگیری خواستگار ناکام را در دستور کار خود قرار دادند اما وی که متوجه شده بود پلیس برای دستگیری او وارد عمل شده است با تلفن همراه پدر دختر مورد علاقه‌اش تماس گرفت و برای تحویل خودرو در پل فردیس با وی قرار ملاقات گذاشت.

مأموران اداره آگاهی نیز با محاصره محل قرار در یک عملیات ضربتی این جوان 20 ساله به نام کامران را دستگیر و به بازداشتگاه منتقل کردند.

کامران وقتی مقابل بازپرس شعبه 21 دادسرای امور جنایی کرج قرار گرفت با اعتراف به سرقت خودروی مورد نظر گفت: پس از آنکه از دختر مورد علاقه‌ام جواب رد شنیدم آن‌قدر افسرده و غمگین شدم که تصمیم گرفتم هر طوری شده از او انتقام بگیرم.

برای همین یک روز وقتی مادرش را دیدم که تسلط کافی برای پارک خودرو ندارد در یک لحظه نقشه‌ای به ذهنم رسید و به طرف او به راه افتادم.

وقتی مطمئن شدم او من را نشناخته است اقدام به سرقت خودرو کرده و پا به فرار گذاشتم تا اینکه از سوی پلیس دستگیر شدم. پس از اعترافات متهم بازپرس رضایی برای او قرار قانونی صادر کرد و وی روانه زندان شد.

کد خبر 35956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز