همشهری آنلاین: در حالیکه بسیاری از واحدهای تولیدی پلاسکو بیمه نبودند، رئیس اتحادیه دوزندگان و فروشندگان پیراهن از خوداظهاری کسبه آسیب‌دیده برای برآورد خسارت وارده خبر داد.

Pelasco

با وجود اینکه بخش عمده‌اي از اصناف مستقر در ساختمان تخریب شده پلاسکو متعلق به صنف پیراهندوزان و پیراهنفروشان بود، جواد درودیان نقوسیان در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با سرنوشت کسبه متضرر از این حادثه تاسف‌بار گفت: روز آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد که کسبه پلاسکو در آن حضور می‌یابند و لیست اجناس و کارگران مغازه‌ها و واحدهای تولیدی خود را ارائه خواهند کرد تا برآوردی از خسارت وارد شده در هر یک از آنها حداقل به صورت خوداظهاری به دست آید تا در ادامه بتوانیم تصمیمی برای این مدیریت حادثه بگیریم.

وی با بیان اینکه تعداد کمی از واحدهای مستقر در این ساختمان، بیمه بودند، گفت: بار مالی خسارتی که به کسبه وارد شده است، با توجه به اینکه تعداد کمی از این واحدها بیمه شده بودند، احتمالا بر عهده دولت خواهد بود اما هنوز تصمیم دقیقی درباره نحوه حل این مشکل گرفته نشده است.

درودیان این حادثه را دلخراش توصیف کرد و حتی با وجود اینکه بخش بالایی از خسارتها به اتحادیه پوشاک به خصوص پیراهن‌دوزان و پیراهنفروشان وارد شده است، آن را در کیفیت و کمیت بازار شب عید بی‌تاثیر دانست و گفت که عرضه شب عید به موقع صورت خواهد گرفت.

کد خبر 359402

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha