همشهری آنلاین: فرمانده ناجا اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد امنیتی نداشته‌ایم و نیروهای پلیس در اطراف محل حادثه حضور دارند.

سردار اشتری

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری درباره آخرین وضعیت تأمین امنیت محل حادثه ساختمان پلاسکو توضیح داد و گفت: همکاران من در فرماندهی نیروی انتظامی در لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافتند و بنابر ضرورت نیز جمعیت آنها افزایش یافت. تقریبا اطراف محوطه به صورت کامل در کنترل نیروهای انتظامی است. همچنین مردمی که اطلاعاتی در خصوص بستگان خود دارند می‌توانند به کلانتری بهارستان مراجعه کنند تا همکاران ما آن را در ستاد بحران بررسی و پیگیری کنند.

وی افزود: در خصوص اقدامات انتظامی و ترافیکی دستورهایی صادر شده است. ما از مردم تقاضا می‌کنیم که در این محل حضور نیابند، چرا که صدا و سیما به صورت مستقیم اخبار را منعکس می کند.همچنین نباید به اخباری که از طریق رسانه‌های غیرمجاز منتشر می‌شود، اعتنایی داشته باشند چون باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند.

وی تاکید کرد: طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد امنیتی نداشته‌ایم و نیروها در اطراف محل حادثه و کوچه و خیابان‌ها حضور دارند. مردم نیز هر مورد مشکوکی که مشاهده کردند را سریع اطلاع دهند تا به آن رسیدگی کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به چهار استانبول ادامه داد: امیدواریم مردم در روز شنبه به جای استفاده از خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا ترافیک و ازدحام کمتری ایجاد شود. چرا که این موضوع روند امدادرسانی را کندتر و شرایط را برای خدمات‌رسانی گروه‌های امدادی سخت‌تر می‌کند.

کد خبر 359274

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha