همشهری آنلاین: یک منبع آگاه از زنده بودن سه آتش‌نشان در موتورخانه ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: متاسفانه چهار نفر از عکاسان و خبرنگاران در زیر آوار مدفون شده‌اند.

آوار - پلاسکو

به گزارش ايرنا، این منبع آگاه بامداد جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تلاش برای شکافتن دیوار پارکینگ پاساژ کویتی‌ها برای نفوذ به موتورخانه ساختمان فروریخته پلاسکو آغاز شده است.

وی در ادامه از مدفون شدن 23 نفر از آتش‌نشان‌ها در زیر آوار ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: همچنین چهار خبرنگار و عکاس نیز در زیر آوار مدفون هستند.

  • کامیون‌ها در خیابان فردوسی برای حمل آوار صف کشیدند

بر اساس خبري ديگر، نا به دستور «محمد پرورش» مدیرعامل آبفای استان تهران، تمام امکانات و تجهیزات این شرکت در اختیار ستاد بحران ‏این حادثه قرار گرفته است.‏

٢٠ گروه برشکار، هشت دستگاه جرثقیل و ٢٠٠ نیروی متخصص آواربرداری به محل حادثه اعزام شده است و تمام نیروهای امدادی و عملیاتی آبفای استان تهران نیز در آماده‌باش کامل هستند.

در حالی که عملیات حفر و ایجاد تونل برای نجات جان آتش‌نشانان به عهده نیروهای آبفا تهران است، آنها در تلاش هستند تا با این اقدام از جمله حفر تونلی از ساختمان مجاور به سمت موتورخانه ساختمان پلاسکو، راهی برای آزادسازی محبوسین پیدا كنند.

همچنین عملیات آواربرداری نیز با ورود جرثقیل‌های عظیم‌الجثه که قابلیت حمل اشیاء با تناژ بالا را دارند و نیز تعدادی از دستگاه‌های هیدرولیکی مخصوص برش آهن به سرعت ادامه دارد و کامیون‌ها هم برای حمل آوارها در خیابان فردوسی به صف شده‌اند.

کد خبر 359261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha