همشهری‌آنلاین: محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت که عربستان خود را وارد جنگی کرده که در آن با شکست مواجه خواهد شد و در مهلکه بسیار خطرناکی وارد شده است.

 محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره‌کننده یمنی با انتشار بیانیه‌ای از نقش آمریکا در حمایت از آل سعود برای حمله به کشورش انتقاد کرد.

عبدالسلام افزود: اگر آمریکا نبود، عربستان سعودی جرأت این حمله را نداشت و اگر آمریکا واقعا بخواهد حمله متوقف و محاصره رفع شود، عربستان حتی باوجود خواسته‌اش، تسلیم خواهد شد.

در این بیانیه آمده است، رژیم آل سعود از این جنگ نجات نخواهد یافت؛ به ویژه که ملت یمن معتقد به دفاع از یمن در برابر این تجاوز آمریکایی-سعودی است که تجزیه یمن و غارت منابع آن را دنبال می‌کند.

به گزارش ایسنا،سخنگوی انصارالله با اشاره به این که شورای سیاسی عالی و حکومت نجات ملی نماینده اراده ملت یمن هستند، افزود: ارتش، نیروهای امنیتی، کمیته‌های مردمی و یگان‌های موشکی ثابت کردند که قادر به ادامه نبرد و غافلگیر کردن دشمن هستند.

به گزارش العالم، عبدالسلام با تقبیح ضعف سازمان ملل متحد در زمینه حمایت از کودکان یمن و سکوت جامعه جهانی در برابر اوضاع بغرنج انسانی مردم یمن، آمریکا را دشمن اول امت عربی و اسلامی دانست که همچنان به تحریک کشورهای جهان علیه یکدیگر، حمایت از رژیم صهیونیستی و تقویت گروه‌های تروريستي مانند القاعده و داعش ادامه می‌دهد که هدفشان مخدوش ساختن وجهه اسلام و تجزیه ملت‌های منطقه است.

کد خبر 357333

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha