همشهری آنلاین: منتجب‌نیا از سمت قائم‌مقامی حزب اعتماد ملی استعفا کرد.

حزب اعتماد ملی

به گزارش ایلنا، اختلاف‌ها پس از تفاوت دیدگاه قائم مقام حزب و شورای مرکزی آن بر سر چگونگی همکاری با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حالی ایجاد شد که شورای مرکزی حزب اعتماد ملی موافق تعامل با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بود اما منتجب‌نیا مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرده است.

حواشی این اختلاف تا جایی پیش رفت که روابط عمومی حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حزب سخنگو ندارد و اسماعیل گرامی‌مقدم که به عنوان سخنگو فعالیت می‌کرد و از مخالفان تصمیم‌های قائم مقام حزب است در جوابیه‌ای اعلام کرد توسط دبیرکل حزب انتخاب شده است و تغییر سخنگو از وظایف شورای مرکزی است نه قائم مقام حزب.

بر اساس این گزارش اختلاف‌های صورت گرفته در حزب اعتماد ملی در ‌‌نهایت منجر به استعفای رسول منتجب‌نیا از حزب اعتماد ملی شده و این استعفا با چندین واسط به اطلاع دبیرکل حزب اعتماد ملی نیز رسیده است.

بر اساس اخبار رسیده دبیرکل حزب اعتماد ملی این استعفا را پذیرفته و تصمیم‌گیری در این مورد را به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی واگذار کرده است.

در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مهلت یک هفته‌ای به منتجب‌نیا داده شده که در صورت تمایل به کسوت قائم مقامی بازگردد. با این حال شورای مرکزی اعتماد ملی اعلام کرده هیچ شروطی را نخواهد پذیرفت و قائم مقام باید در راستای مصوبات شورای مرکزی عمل کند.

کد خبر 356478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha