همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک برج اداری و تجاری واقع در تقاطع آذربایجان خبر داد و گفت: در این حادثه ۴۰ نفر نجات یافتند.

آتش نشان

به گزارش فارس، جلال ملکی با اعلام اين خبر گفت: در ساعت 14:50 دقیقه امروز آتش‌سوزی در یک برج اداری و تجاری واقع در نواب تقاطع آذربایجان به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 4 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی، تانکر آب، تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وي با بيان اينكه در این طبقه 4 واحد اداری وجود داشت که کاملاً شعله‌ور بودند، افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در طبقه پنجم یک برج 15 طبقه اداری-تجاری آتش‌سوزی اتفاق افتاده و دود زیادی متصاعد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند که در این حادثه 40 نفر از ساختمان خارج شدند که 12 نفر از آنها دچار دود گرفتگی و 6 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با تاکید بر اینکه آتش‌نشانان در کمتر از 2 دقیقه در محل حادثه حضور داشتند، گفت: 6 نفر از بانوان مستقر در این مجتمع تجاری در هنگام آتش‌سوزی در لبه ساختمان گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی نسبت به نجات این افراد اقدام کردند.

به گفته ملکی، علت این حادثه در دست بررسی است و در حال حاضر آتش‌سوزی مهار شده است.

کد خبر 356265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha