همشهری آنلاین: سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه نتایج تیم نفت نشان می‌دهد که بازی با این تیم سخت است در خصوص نقل‌ و انتقالات استقلال گفت، بعد از بازی با سپاهان به این موضوع خواهد پرداخت

منصوریان

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار  تیمش مقابل نفت تهران در مرحله یک چهارم مسابقات جام حذفی گفت: بازی نفس‌گیری برای هر دو تیم خواهد بود. ما کاملا تیم نفت را می‌شناسیم.

وی ادامه داد: با حضور دایی تیم نفت دچار تغییراتی شده و نتایج قابل قبولی گرفته است و این موضوع می‌تواند به ما پیغام بدهد که بازی سختی داریم.

وی درباره شرایط تیمش گفت: شرایط روحی و روانی تیم ما خوب است و اعضای تیم از کادرفنی، بازیکنان، ماساژور و تدارکات تیم، همگی در مسیر جدیدی پیش می‌رویم. می‌خواهیم از صخره سخت نفت تهران عبور کنیم و امیدوار به صعود به مرحله بعدی جام حذفی هستیم.

منصوریان در واکنش به شایعه بازگشت مجتبی جباری به استقلال اینگونه پاسخ گفت: در مورد بازی سوال کنید. فقط اعلام می‌کنم تا روز بازی با سپاهان هیچ لیست ورودی و خروجی نمی‌دهیم. اصول حرفه‌ای این است که در نیم‌فصل در مورد لیست ورودی و خروجی صحبت کنیم.

وی درباره محرومیت فرشید اسماعیلی و یعقوب کریمی نیز گفت: برخی از دوستان کارشناسی می‌کنند که چرا منصوریان دست به ترکیب اصلی می‌زند، برخی از این دوستان سن و سال زیادی دارند و تجربه دارند اما ما برای این کارمان دلیل داریم و می‌خواهیم به ساختار ثابت برسیم. در ساختار ثابت دیگر نفر تاثیرگذار نیست، ما این تغییرات را از دو سال پیش در نفت داشتیم و اعتقاد دارم که یک تیم با 13-14 نفر نمی‌تواند فرسایشی جلو برود.

منصوریان ادامه داد: اگر از السد قطر در مرحله پلی‌آف عبور کنیم، 7 بازی دیگر به مجموع بازی‌های ما در این فصل اضافه می‌شود، بنابراین نمی‌توان با 13 نفر چهل و چند بازی فصل را تمام کرد. به همین دلیل باید ساختارمان را نگاه کرده و یک روند ثابت را در پیش بگیریم. کریمی و اسماعیلی برای ما فوق‌العاده بازی کردند اما حتما دو جوان دیگر جایگزین آنها می‌شوند. به طور حتم جایگزین‌هایی که اضافه می‌شوند در ساختار ما روند منفی نخواهند گذاشت.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا بازهم شاهد حضور بازیکنان جوان در ترکیب استقلال خواهیم بود، تصریح کرد: خوش‌شانسی من این است که ابتدای مربیگری‌ام را در تیم فوتبال امید آغاز کردم و این مسیر به من یاد داد که بازیکنان جوان می‌توانند کمک کنند. اگر این بازیکنان جوان باتجربه عمل کنند مسیر برای ما راحت‌تر پیش می‌رود، در دیدار گذشته استقلال از میلاد زکی‌پور و مجتبی حقدوست استفاده کردیم و در 2-3 دیدار گذشته نیز 15 دقیقه به بهنام برزای میدان دادیم که عملکرد خیلی خوبی داشت. برای بازی فردا هم امید نورافکن را در لیست 18 نفره قرار دادیم.

منصوریان گفت: اعتقاد قلبی به جوانان دارم اما باید در کنار بازیکنان جوان باتجربه‌ها نیز حضور داشته باشند. یک بار دیگر می‌گویم که علاوه بر امید نورافکن، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور و مجتبی حقدوست را در لیست 18 نفره داریم. میعاد یزدانی هم خیلی خوب است اما تنها 18 نفر را می‌توانیم استفاده کنیم. البته مجید جلالی طرح جالبی دارد که همه تیم‌ها بتوانند از 3 بازیکن زیر 23 سال استفاده کنند، اگر این اتفاق بیفتد خیلی به ما کمک خواهد کرد.

منصوریان در مورد اینکه سال گذشته به همراه نفت بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه تختی برگزار کرده و اینکه شناخت او از زمین تختی چقدر به او کمک خواهد کرد، گفت: ما فعلا به سهمیه آسیا نگاه نمی‌کنیم و هدفمان نفت است که از آن عبور کنیم تا به برنده سایپا و سپاهان بخوریم. در مورد لیگ و اتفاقات چند روز گذشته ناامید نیستم، به بچه‌ها گفتم که خودمان را ببینیم و کاری به نتایج دیگران نداشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به نامناسب بودن زمین تختی پیشنهاد برگزاری بازی را در ورزشگاه آزادی مطرح و تاکید کرد: امروز نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کرده و شب گذشته هم با شهریاری رئیس باشگاه نفت صحبت کردم، دنبال علی دایی هم بودم که او را پیدا نکردم. ما پیشنهاد دادیم با توجه به اینکه علی دایی هم از زمین تختی گلایه کرده بازی فردا در آزادی برگزار شود. اگر دایی با پیشنهاد ما موافقت کند سود بلیت فروشی هم برای باشگاه نفت خواهد بود. اگر بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود شاید تنها 10 هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کنند، اما شاید با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. از زمین ورزشگاه تختی نمی‌توان نمایش تیکی‌تاکا و بازی جذاب را شاهد باشیم.

کد خبر 355998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha