همشهری آنلاین: شورای عالی انقلاب فرهنگی سوم اردیبهشت رابه عنوان روز ملی کار آفرینی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت کار وامور اجتماعی براساس مصوبه 611 جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز سوم اردیبهشت هر سال به عنوان روز ملی کار آفرین نامگذاری شد.
 
در همین حال مشاور وزیر کار و امور اجتماعی با اشاره به تعیین سوم اردیبهشت به عنوان روز ملی کارافرینی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تمبر یاد بود و سکه ویژه جشنواره ملی کارآفرینی نیز تهیه می شود.

وی تصریح کرد:روز تولد شیخ بهائی که سوم اردی بهشت ماه است، از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز ملی کارافرینی اعلام شده که به همین مناسبت و با هماهنگی شرکت پست قرار است تمبر یادبود جشنواره نیز به چاب برسد.

محمد علی افزود : قرار است سکه ویژه ای نیز برای سومین جشنواره ملی کارآفرینان برتر ضرب شود که در پایان به کارآفرینان برتر اهداء می گردد.

مشاور وزیر کار و امور اجتماعی بیان داشت:همچنین در نظر است برای تجلیل از مقام کارآفرینان ، تمبر یادبودی با عکس چهره کارآفرینان برتربه چاب برسد که این مورد هنوز به قطعیت نرسیده است.

علیرضا محمد علی از ثبت نام بیش از 300 نفر کارآفرین برای شرکت در جشنواره کارآفرینان برتر خبر داد و گفت:تا کنون بیش از 300 نفر از کارافرینان در حوزه های مختلف و کسب و کار های زیر 5 سال سابقه از طریق سایت ثبت نامی www.karafariny.gov.ir  مبادرت به ثبت نام نموده اند که بیشترین این افراد از استان اصفهان بوده اند.

مشاور وزیر کار و امور اجتماعی اظهار داشت:در استان ها، استانداران به عنوان رئیس جشنواره و روسای سازمان های کار به عنوان دبیران جشنواره انتخاب شده اند.

کد خبر 35597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز