سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

سازمان هنری رسانه‌ای اوج در شرایطی از آغاز پیش‌تولید فصل پنجم سریال محبوب «پایتخت» خبر داده که سیروس مقدم با همکاری اوج همزمان در تدارک تولید مجموعه‌ای تاریخی درباره قیام تنگستان است.

سریال

به گزارش همشهري، پس از انتشار خبر قطعي شدن توليد پايتخت5 براي نمايش در‌ماه رمضان سال آينده، مدير مركز فيلم و سريال اوج روز گذشته با اشاره به آغاز نگارش اين سريال، گفت: تصويربرداري حدود ۴‌ماه به طول مي‌انجامد و در تلاش هستيم كار را از بهمن امسال كليد بزنيم. حبيب والي‌نژاد همچنين از حضور دوربين گروه توليد پايتخت5 در برخي كشورهاي بحراني منطقه خبر داد تا مشخص شود سازمان اوج به اين سريال به چشم يك پروژه بين‌المللي نگاه مي‌كند.

از سوي ديگر، مقدم كه مجموعه طنز «علي‌البدل» را براي نمايش در نوروز آينده آماده دارد، از مدتي پيش درگير پيش‌توليد پروژه الف ويژه «هنگام بيداري» با موضوع قيام مردم بوشهر در برابر تجاوز بيگانگان شده و لوكيشن‌هاي آن را هم برگزيده است. اگر توليد پايتخت5 پيش از پايان زمستان كليد بخورد، به‌نظر مي‌رسد هنگام بيداري نخستين قرباني آن خواهد بود؛ هر چند والي‌نژاد بر ادامه پيش‌توليد اين سريال تاريخي تأكيد كرده است. با توجه به نمايش احتمالي علي‌البدل در تعطيلات نوروز و روي آنتن رفتن پايتخت5 در شب‌هاي رمضان، سند تلويزيون درنيمه نخست سال آينده از همين امروز به نام مقدم و دوستان خورده است.

کد خبر 355494

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha