چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت خودروسازی ب.ام‌.و قصد دارد بهترین خدمات خودروهای کرایه‌ای تا به امروز را ارائه کند که توسط خودروهای خودران آن عرضه می‌شود.

ب.ام‌.و به دنبال خودروهای کرایه‌ای خودران است

به گزارش ایسنا، این شرکت آلمانی که در حال کار بر روی پروژه خودروی خودران است، به تازگی از برنامه‌های خود برای ساخت یک مرکز آزمایشی جدید در مونیخ برای سال آینده خبر داده است.

ب.ام‌.و اظهار امیدواری کرده که بتواند 40 خودروی خودران را در خیابان‌های شهر مونیخ به حرکت دربیاورد و پس از آن، کارآزمایی‌هایی را در نقاط دیگر کشور آلمان اجرایی کند.

هفته پیش نیز شرکت فورد از برنامه‌های خود برای گسترش کارآزمایی‌های خودروی خودران این شرکت در خارج از آمریکا و در جاده‌های انگلیس و آلمان خبر داده بود.

شرکت ولوو نیز قرار است آزمایشات فناوری خودران خود را از سال آینده در لندن آغاز کند تا خانواده‌های عادی از خودروهای آن در کاربردهای روزمره بهره ببرند.

بسیاری از این شرکت‌های خودروسازی به دنبال استفاده از خودروهای خودران خود در خدمات خودرو کرایه‌ای برای سال‌های آینده هستند زیرا معتقدند هنوز برای استفاده شخصی از این خودروها زود است.

شرکت ب.ام‌.و در ماه آوریل خدمات کرایه خودروی ReachNow را در سیاتل واشنگتن راه‌اندازی کرد که به ارائه خدمات پرداخت ساعتی با استفاده از یک اپلیکیشن می‌پردازد. این اپلیکیشن به فرد کمک می‌کند تا موقعیت نزدیک‌ترین خودروی این سرویس را در خیابان‌های شهر شناسایی کند.

افراد پس از استفاده از خودرو می‌توانند آن را در منطقه تعیین شده‌ای از شهر پارک کنند تا کاربران بعدی بتوانند از آن استفاده کنند. این خدمات اکنون در شهرهای پورتلند، اورگان و بروکلین ارائه می‌شود.

ب.ام‌.و سال 2021 را برای رونمایی از خودروی کاملا خودران خود تعیین کرده است.

کد خبر 354776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha