مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۸
۰ نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش ۵۰۰ درصدی نصب پلاک اعزام به تعمیرگاه برای خودروهای دودزا، افزایش ۳۰۰ درصدی برخورد با خودروهای دارای نقص فنی و معرفی ۶۰۰۰خودروی پلاک مخدوش به مقام قضایی خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به ورود روزانه هزار خودرو و موتورسيكلت نوشماره به خيابان‌هاي پايتخت گفت:‌ ميزان خروجي خودروها بسيار ناچيز بوده و همين امر نيز در درازمدت در افزايش حجم ترافيك پايتخت تأثيرگذار است.

ضمن اينكه افزايش تعداد خودروها بدون افزايش در ظرفيت و حجم معابر و شبكه راه‌ها انجام مي‌شود كه اين وضعيت در معابر شمالي تهران كه ساختار طراحي معابرش، سنتي و تو در تو است، بيشتر خود را نشان داده و سبب سنگيني حجم ترافيك در اين مناطق مي‌شود. سردار مهماندار در ادامه به ايسنا گفت:

در 25روز گذشته در برخورد با خودروهاي دودزا و نصب پلاك اعزام به تعميرگاه براي اين خودروها افزايش ۵۰۰ درصدي نسبت به‌مدت مشابه پارسال را داشتيم ضمن اينكه برخورد با خودروهاي داراي نقص فني نيز ۳۰۰درصد افزايش داشته است. وي از افزايش ۲۰درصدي برخورد با خودروهاي فاقد معاينه فني در ۲۵روز اخير خبر داد و بااشاره به فعاليت گشت‌هاي پليس گفت: طي 25روز اخير 6000خودرو داراي پلاك مخدوش توقيف و به مرجع قضايي معرفي شده‌اند.

کد خبر 354578

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha