همشهری‌آنلاین: وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد به علت کمبود مواد سوختی و قطع جریان برق احتمال بروز فاجعه انسانی در غزه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره « فاجعه انسانی » احتمالی ناشی از کمبود مواد سوختی در این منطقه تحت محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی هشدار داد.

اشرف القدره، ­سخنگوی­ وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه مطبوعاتی ­اعلام کرد: به علت کمبود مواد سوختی لازم برای ادامه فعالیت بیمارستان‌ها در این منطقه و قطع جریان برق برای بیش از 8 ساعت در روز ، احتمال بروز فاجعه انسانی در غزه وجود دارد.

القدره افزود: وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه به علت ناتوانی در حمایت از بیمارستان ها و فراهم کردن مقادیر مورد نیاز مواد سوختی برای ادامه فعالیت آن ها در سایه قطع جریان برق با ­سختی های زیادی مواجه خواهد شد.

او از همه طرف‌های ذیربط خواست براي فراهم کردن مواد سوختی مورد نیاز بیمارستان‌های فلسطین در غزه برای درمان هزاران بیمار فورا اقدام كنند.

وزارت بهداشت فلسطین پیشتر نیز از آغاز بحران واقعی در بیمارستان کودکان شهید محمد الدره در شرق غزه خبر داد. این بیمارستان به حدود 40 هزار کودک فلسطینی خدمات رسانی می‌کند.

کد خبر 353814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha