همشهری آنلاین: مدیر خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان از اجرای مرحله دوم طرح تشویقی خدمات تعمیرگاهی این شرکت با ۲۰ درصد تخفیف خبر داد.

اتوبوس

مهندس محسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: شرکت عقاب افشان در راستای ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای، تامین آسایش و آرامش هر چه بیشتر مسافران و همراهی با مالکان و رانندگان، مرحله اول طرح تشویقی خدمات تعمیرگاهی مانند تعمیرات کلی موتور، گیربکس، ترمز، سیستم تعلیق و .. را با 20 درصد تخفیف به متقاضیان اجرا کرد.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده رانندگان از مرحله اول اجرای این طرح، شرکت عقاب افشان در آستانه سفرهای نوروزی و به جهت ارتقای ایمنی مسافران و ناوگان اتوبوس‌های اسکانیا در سراسر کشور مرحله دوم این طرح را برای اتوبوس‌های مدل 1381 تا 1388 آغاز کرد. بر این اساس رانندگان این دسته ار وسایل نقلیه از اول اسفند ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش شرکت در سراسر کشور از مزایای طرح بهره‌مند شوند.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان تاکید کرد: با توجه به مدت محدود اجرای این طرح از مالکان اتوبوس‌ها درخواست می‌شود در اسرع وقت برای دریافت این خدمات مراجه کنند تا از تسهیلات آن بهره‌مند شوند. متقاضیان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 33869090 و 33879091 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: زمان مراجعه این طرح برای سایر مدل‌های تولیدی اتوبوس‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

کد خبر 353572

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha