همشهری آنلاین: نماینده مردم اردکان در مجلس گفت:کمیته‌های سه‌گانه امور استان‌ها، تعامل با شخصیت‌ها و امور راهبردی اصلاح طلبان مشخص شده و این کمیته‌ها هفته آینده کار تخصصی خود را آغاز می‌کنند.

تابش

به گزارش ایسنا، محمدرضا تابش در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسات فراکسیون امید مجلس با شورای عالی اصلاح‌طلبان، گفت: در این جلسات کمیته‌های سه‌گانه امور استان‌ها، تعامل با شخصیت‌ها و امور راهبردی مشخص شده و این کمیته‌ها هفته آینده کار تخصصی خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمرکز این کمیته‌ها روی هر دو انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری است، ادامه داد: هنوز وارد تعیین مصادیق نشده‌ایم و قصد داریم با تعیین خط مشی راهبردی در جهت بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات، اقداماتی را انجام دهیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه انتخابات شوراهای شهر در سطح منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود، ادامه داد: در انتخابات شورای شهر، گرایش ما بیشتر به سمت جوانان، متخصصان و زنان است و اگر بتوانیم در انتخابات شوراهای شهر که به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود راهبردهای خود را اجرا کنیم، آن وقت می‌توانیم در انتخابات ریاست‌جمهوری که در سطح ملی برگزار می‌شود نیز، موفق باشیم.

تابش همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حسن روحانی به عنوان گزینه نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده مطرح است یا خیر، گفت: دولت آقای روحانی هم در عرصه سیاست خارجی و هم در عرصه سیاست داخلی، عملکرد خوبی داشته و در حال حاضر آقای روحانی گزینه اصلاح‌طلبان است، اما ممکن است درباره افراد دیگری هم بحث و تبادل نظر انجام شود.

کد خبر 353105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha