همشهری آنلاین: نیکلا سارکوزی رئیس‌جمهور فرانسه با احمقانه خواندن سؤال خبرنگار شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره جدایی از همسرش، مصاحبه با او را نیمه تمام گذاشت

نیکلا سارکوزی

گزارش هرالد تریبون از پاریس حاکی‌است، سارکوزی در جواب به سؤال خبرنگار CBS (برنامه "شصت دقیقه") که در باره جدایی سارکوزی از همسرش پرسیده بود، گفت، "نه، نه، این دیگر احمقانه است! " و بلافاصله محل مصاحبه را ترک کرد.

سارکوزی در واکنش به سؤال خبرنگار CBS تأکید کرد که اگر قرار باشد در مورد سسیلیا حرفی بزند، قطعاً جای آن اینجا (در مصاحبه با CBS) نخواهد بود.

سارکوزی مصاحبه را نیمه کاره رها کرد | واکنش فرانسوی به مصاحبه احمقانه آمریکایی

این مصاحبه با هدف معرفی رئیس‌جمهور فرانسه به مخاطبان آمریکایی در همین ماه (اکتبر ۲۰۰۷) در کاخ الیزه ضبط شده بود و در آستانه سفر سارکوزی به آمریکا شنبه ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) از CBS پخش شد.

سارکوزی مصاحبه را نیمه کاره رها کرد | واکنش فرانسوی به مصاحبه احمقانه آمریکایی

سارکوزی قرار است هفته آینده به آمریکا سفر کند.

کاخ سفید روز شنبه در واکنش به این برنامه جدایی سارکوزی از همسرش را موضوعی شخصی خوانده بود. دانا پرینو، سخنگوی کاخ سفید در جمع خبرنگاران گفته بود: هیچ توضیحی درباره جدایی سارکوزی و سسیلیا نخواهیم داد زیرا این یک مسئله کاملاً خصوصی است.

از چندی پیش شایعاتی در مورد اختلافات سارکوزی و همسرش در رسانه‌های فرانسوی منتشر شده بود تا اینکه کاخ ریاست جمهوری فرانسه، روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) با انتشار بیانیه‌ای شایعه جدایی نیکلا سارکوزی از همسرش سسیلیا را رسماً تأیید کرد. [در همین ارتباط]

کد خبر 35282

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز