همشهری آنلاین: جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از نمایش دستاوردهای وزارت دفاع در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران خبر داد.

حاتمی

به گزارش وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی افزود: دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه هوایی و هوافضا به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی اظهار کرد: سازمان های صنایع هوایی، هوافضا، صنایع دفاع، شرکت صنایع الکترونیک ایران وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، توانمندی‌های تحقیقاتی و تولیدی خود را در حوزه‌های مختلف هوایی و هوافضایی در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در این نمایشگاه محصولات و توانمندی شرکت های صها، پنها، هسا، قدس، سمت و پژوهشکده سازمان صنایع هوایی را با ارائه 173 محصول، سامانه و توانمندی در حوزه های تولید و تعمیر هواپیما، بالگرد، پهپاد، موتور، پیشرانه، خدمات و فناوری‌ها، نشان می‌دهد.

جانشین وزیر دفاع گفت: صا ایران نیز با شرکت های صا شیراز، صنایع اپتیک اصفهان و صنایع مخابرات و ارائه توانمندی های خود در حوزه رادار، سامانه مراقبت هوایی و ناوبری و ارتباط امن، اویونیک، محصولات و سامانه‌های الکترواپتیک مثل دوربین‌های هوایی حضور دارد.

وی افزود، سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع با قطعات و سیستم‌های ناوبری، امور زیرساختی و نرم افزارهای شبیه ساز پروازی و سازمان صنایع دفاع با نمایش تولیدات خود در زمینه تایر انواع هواپیما در این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش ایرنا هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران از 26 آبان ماه جاری به مدت چهار روز در جزیره کیش برگزار می شود.
12 شرکت اروپایی و آسیایی و یکصد شرکت داخلی فعال در عرصه صنایع هوایی از جمله 30 شرکت دانش بنیان در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران حضور دارند.

اجرای نمایش هوایی توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تیم نمایش شوالیه‌های روسی با پنج فروند سوخوی 27 نیز در حاشیه این نمایشگاه بین المللی انجام می‌شود.

کد خبر 352662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha