دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

«وقتی همسرم را با مأموران دیدم و فهمیدم که حکم جلبم را گرفته عصبانی شدم و او را به قتل رساندم.» این اظهارات مردی است که چندی قبل همسرش را جلوی مأموران پلیس با ضربات مرگبار چاقو از پا در‌آورد و مأموران را مجبور کرد تا دست به سلاح ببرند.

متهم

روز 16فروردين‌ماه امسال زن جواني كه حكم جلب شوهرش را در اختيار داشت نزد مأموران كلانتري 18بندرعباس رفت و از مأموران براي دستگيري او كمك خواست. او گفت به‌دليل بدرفتاري‌هاي شوهرش از او خسته شده و قاضي حكم جلب وي را صادر كرده است. دقايقي بعد اين زن همراه تعدادي از مأموران خود را به فلكه برق رساندند.

زن جوان شوهرش را به مأموران نشان داد تا او را دستگير كنند اما ناگهان اتفاق هولناكي رخ داد. مرد جوان كه همسرش را با مأموران ديده و متوجه موضوع شده بود ناگهان به سوي او خيز برداشت و گردن وي را گرفت. هيچ‌كس نمي‌دانست قرار است چه اتفاقي بيفتد و پيش از آنكه مأموران بتوانند عكس‌العملي از خود نشان دهند مرد جوان چاقويي از جيبش بيرون كشيد و با آن چند ضربه به همسرش زد.

مأموران به او دستور دادند تا زن جوان را رها كند و چاقويش را زمين بيندازد اما او با بي‌اعتنايي به دستور مأموران باز هم به همسرش ضربه مي‌زد. در اين شرايط مأموران ناچار شدند دست به سلاح ببرند و به سوي وي شليك كنند. با اينكه يكي از پاهاي اين مرد هدف گلوله قرار گرفته بود اما او باز هم همسرش را رها نمي‌كرد تا اينكه پاي ديگرش نيز هدف قرار گرفت و روي زمين افتاد. در چنين شرايطي مأموران براي نجات اين زن و شوهر از امدادگران اورژانس كمك خواستند و دقايقي بعد هر دومصدوم به بيمارستان منتقل شدند اما ساعتي بعد زن جوان به‌دليل شدت جراحات وارده و خونريزي شديد روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد.

  • جنايت از زبان متهم

دقايقي پس از اين حادثه بود كه ماجرا به محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس گزارش شد و او دستور انجام تحقيقات در اين‌باره را صادر كرد. بررسي‌هاي مقدماتي از اختلافات اين زوج حكايت داشت و نشان مي‌داد آنها مدت‌ها با يكديگر اختلاف داشتند و چند‌بار كار به درگيري كشيده شده بود تا اينكه اين حادثه اتفاق افتاد. جراحات پاي متهم باعث شد كه وي 17روز در بيمارستان بستري باشد اما بعد از ترخيص به دادسرا منتقل شد تا انگيزه‌اش را از اين جنايت بازگو كند.

او در برابر بازپرس مينا به قتل همسرش اعتراف كرد و گفت: روز حادثه قرص ديازپام مصرف كرده بودم و حال خوشي نداشتم. همان موقع بود كه همسرم با من در فلكه برق قرار ملاقات گذاشت تا يكديگر را ببينيم. وقتي او جلو آمد چند مأمور پليس را همراهش ديدم و با ديدن حكم جلب فهميدم همسرم آنها را براي دستگيري من خبر كرده است. خيلي عصباني شدم و با چاقويي كه مخصوص پاك كردن ماهي بود چند ضربه به او زدم. آن موقع متوجه وضعيتي كه داشتم نبودم و چند ضربه ديگر هم زدم تا اينكه مأموران به پاهايم شليك كردند.

اين مرد در ادامه صحنه جنايت را بازسازي و جزئيات دقيق تري از حادثه را بازگو كرد. به اين ترتيب بازپرس پرونده بعد از تكميل تحقيقات با صدور قرار جلب دادرسي و كيفرخواست پرونده را به دادگاه كيفري يك استان هرمزگان فرستاد و قرار است اين مرد به‌زودي در برابر اتهام قتل همسرش از خود دفاع كند.

کد خبر 352004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha