مدیرمسئول روزنامه‌ همشهری از سوی هیات منصفه‌ مطبوعات با اکثریت آرا مجرم و با اکثریت آرا مستحق تخفیف در مجازات شناخته شد.

به گزارش ایسنا، در جلسه‌ رسیدگی به اتهامات مدیر مسئول روزنامه‌  همشهری که در شعبه‌ 76 دادگاه کیفری استان تهران با حضور شهرابی فراهانی، اسلامی و سالاری، ‌هیات قضائی دادگاه و همچنین هیات منصفه‌ مطبوعات برگزار شد، انتظامی با قرار گرفتن در جایگاه گفت: خبر مورد اعتراض سازمان بهزیستی همزمان با انتشار در روزنامه همشهری در چند رسانه از جمله رسانه ملی مطرح شد.

انتظامی با بیان اینکه بر اساس مصاحبه‌ای که رئیس سازمان بهزیستی در شهریور ماه با روزنامه ایران داشته، انحلال بهزیست بنیاد را به‌دلیل تخلفات بیان کرده است افزود: همچنین ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مسئولیت اصلی مبارزه با قاچاق کالا را دارد، بر اساس اطلاعیه‌ای تحت عنوان «کشف شبکه اختاپوسی قاچاق»، این موضوع را بیان کرد.

انتظامی بخشی از پاسخ بهزیستی را که در رابطه با انتشار این خبر به مراکزی از جمله رسانه ملی و خبرگزاری‌ها ارسال شد، قرائت کرد و گفت:‌ در انتهای این پاسخ بیان شد که اصل موضوع مغرضانه بوده است در حالی که ما اطلاعیه را از مراجع رسمی دریافت کردیم.

مدیرمسئول همشهری به‌عنوان آخرین دفاع با بیان این‌که لازم است با تشویق مطبوعات به انجام نقش نظارتی اجازه داده شود که این نقش عملی شود گفت: سابقه و مشی روزنامه همشهری مشخص است و این موضوع باید مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 35188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز