شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت سامسونگ که هنوز از بحرانی که به واسطه انفجار باطری‌ گوشی‌های نوت ۷ خود آغاز شد، خلاصی نیافته‌، قصد دارد بیش از سه میلیون دستگاه لباسشویی را جمع‌آوری کند زیرا احتمال متلاشی شدن در این دستگاه‌ها نیز قوت گرفته‌است.

براساس گزارش CNN، شركت سامسونگ و مقامات فدرال روز جمعه چهارم نوامبر فراخوان مرجوع‌سازي ماشين‌هاي لباسشويي را منتشر كردند. اين اقدام در پي انتشار گزارش‌هايي مبني بر احتمال كنده شدن و پرتاب شدن درپوش ماشين‌هاي لباسشويي و آسيب ديدن مصرف‌كنندگان در حين روشن بودن دستگاه آغاز شد.

لباسشویی

سامسونگ مي‌گويد ممكن است اين اتفاق در زمان شستشوي لباس‌ها يا پارچه‌هاي حجيم يا ضد آب رخ دهد، در چنين شرايطي مخزن شستشو تعادلش را از دست داده و منجر به ايجاد تكان‌هاي شديد در دستگاه شده و در نهايت درپوش با ضرب بالا كنده شود. سامسونگ در ماه آگوست با شكايت‌هايي در همين زمينه مواجه شد،‌مصرف‌كننده‌اي در تگزاس از اين شركت شكايت كرده و ادعا كرد دستگاه لباسشويي وي با چنان شدتي متلاشي شده‌است كه قطعات آن به ديوار پاركينگ خانه نيز آسيب رسانده‌اند.

شركت سامسونگ درحال حاضر با مشكل بازپس‌گيري يك ميليون دستگاه گوشي نوت 7 كه احتمال آتش گرفتن آنها بسيار بالا بود، دست به گريبان است. اين شركت در ماه سپتامبر به مشتريانش اعلام كرد بلافاصله گوشي‌هاي نوت 7 خود را خاموش كرده و كنار بگذارند. سازمان هوانوردي آمريكا و سازمان حمل و نقل عمومي نيويورك نيز از مسافران خواستند اين گوشي‌ها را در حين سفر با هواپيما، اتوبوس يا قطار خاموش نگه دارند.

اكنون اين شركت براي جلب نظر مشترياني كه از لباسشويي‌هاي اين شركت استفاده مي‌كنند،‌ به آنها وعده تعمير رايگان اين دستگاه‌ها و يك سال خدمات پس از فروش بيشتر داده‌است. مصرف‌كنندگان همچنين مي‌توانند از اين شركت يا ديگر شركت‌ها با درصدي تخفيف لباسشويي جديدي بخرند كه هزينه نصب دستگاه‌ جديد و برداشتن دستگاه قديمي بر عهده شركت سامسونگ خواهد بود.

کد خبر 351608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha