همشهری آنلاین: وقوع 173 آتش‌سوزی و حادثه مختلف در سطح شهر تهران طی روزهای سوم و چهارم آبان‌ماه باعث مرگ سه شهروند شد.

در جریان این حوادث 13 نفر از شهروندان تهرانی دچار سوختگی و جراحت شده و نیز دست کم 600 میلیون ریال خسارت مالی به بار آمده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان  آتش نشانی تهران، در این مدت به طور میانگین در هر ساعت بیش از سه حریق و حادثه در گوشه و کنار تهران بزرگ روی داد که این آمار تقریبا افزایش اندکی را در مقایسه با مدت مشابه در هفته گذشته نشان می‌دهد.

در میان اماکن مختلف شهری بیشترین آتش‌سوزی‌ها در معابر و گذرگاه‌ها و فضاهای سبز اتفاق افتاد. در طول این دو روز 32 نقطه از معابر شهری، 23 منطقه از فضاهای سبز، 14خودرو، 11 خانه و نیز چندین مکان دیگرآتش گرفت که با تلاش ماموران آتش‌نشانی این حریق‌ها مهار و از گسترش آنها جلوگیری شد.

امدادگران این سازمان در این مدت امدادرسانی به 17 حادثه محبوس شدن افراد در داخل ساختمان‌ها، هشت حادثه آبگرفتگی در اماکن مختلف، هفت حادثه آسانسور، شش تصادف رانندگی، شش حادثه چاه و چند حادثه دیگر را بر عهده گرفته و موفق شدند 43 تن از شهروندان تهرانی را نجات دهند.

مجموعا طی 48 ساعت گذشته یک هزار و 130 آتش‌نشان تهرانی با به کارگیری 390 ماشین آتش‌نشانی به مدت 73 ساعت عملیات امدادی و اطفایی انجام دادند.

کد خبر 35034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز