غزل فروزان: همه‌ی ما با شروع تابستان برای خودمان کارهایی را مشخص می‌کنیم که در این فصل انجام بدهیم، چنین کاری می‌تواند منحصر به تابستان نماند.

مثلاً بياييد به فهرست کارهایی فكر كنيم که می‌خواهیم در فصل پاییز انجام بدهیم؛ فهرستي از كارهايي متناسب با ويژگي‌هاي اين فصل. اگر موافقيد، مي‌شود به اين پيشنهادها هم توجه كرد:

روي برگ‌های پاییزی بپرید

 راه‌رفتن و پریدن روي برگ‌های پاییزی هم صدای خوبی دارد و هم شما را وارد دنیایی از رنگ می‌کند. با این کار به شما حس خوبی دست می‌دهد که ناشی از هماهنگی با طبیعت در این فصل است.

 

دوچرخه شماره ۸۵۰

با برگ‌ها و میوه‌های کاج کاردستی بسازید

ساختن کاردستی علاوه بر بالابردن روحیه، ارتباط ما را با طبیعت بیش‌تر می‌کند.

 

دوچرخه شماره ۸۵۰

 

دوچرخه شماره ۸۵۰

تغییر چیدمان اتاق‌ها

 با کاردستی‌هایی  که درست مي‌كنيد و یا با استفاده از چیزهایی که رنگ‌های نزدیک به نارنجی دارند، فضاي خانه را تغيير دهيد و آن ‌را پاییزی كنيد.

 

دوچرخه شماره ۸۵۰

بافتنی ببافید

 برای خودتان یا یکی از اعضای خانواده یک شال‌گردن یا کلاه ببافید یا یکی از بافتنی‌های قدیمی را برای استفاده‌های دیگر تغییر کاربری دهید مثل درست‌کردن دستگيره‌ي آشپزخانه یا...

 

دوچرخه شماره ۸۵۰

به یک شمع‌فروشی سر بزنید

با خریدن چند شمع با بوهایی مثل سیب و دارچین و روشن‌کردن آن‌ها، به خانه، حال‌وهوای پاییزی هدیه بدهید.

 

دوچرخه شماره ۸۵۰

با سیب آشتی کنید

 از انواع سیب‌ها با رنگ‌های گوناگون استفاده کنید، با آن‌ها انواع شیرینی و دسر درست کنید و از خوردنشان همراه با چای در یک عصر پاييزي يا در يك گردش كوتاه، لذت ببرید.

 

دوچرخه شماره ۸۵۰

به پیاده‌روی بروید

عصرهای پاییزی در يكي از پارک‌هاي نزديك خانه پیاده‌روی کنید و از هوای دل‌چسب پاییز لذت ببرید یا آخر هفته به کوهنوردی بروید. فرصت تماشاي منظره‌های زیبای كوهستان را به خودتان بدهيد و چند عکس خوب بگیرید.

 

دوچرخه شماره ۸۵۰

کتاب بخوانید و فیلم ببینید

 یک جای آرام پیدا کنید، خودتان را لاي یک ملافه یا پتوی نازک و گرم و نرم بپیچید و یک کتاب بخوانید یا یک فیلم تماشا کنید؛ فیلم‌هایی که مي‌توانند حس نوستالژی را برانگيزند مثل «کارخانه‌ی هیولاها»، «کورالاین»، «عروس مردگان» و...

کد خبر 350225

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha