همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی در رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، توانمندی‌های خود را در بالاترین سطح دفاع تهاجمی به نمایش می‌گذارد.

رزمایش

امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور در حاشیه ششمین رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت در منطقه انارک اصفهان در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا افزود: در این رزمایش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تاکتیک‌های روز دنیا، تکنیک‌های ابداعی و تجزیه و تحلیل تهدیدات پیرامونی به هدف های تعیین شده دست پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: میزان دست یابی به این اهداف و موفقیت نیروها در این رزمایش توسط خبرگان هوانوردی و فنی ارزیابی و نمره داده خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که در این رزمایش جنگنده هایی از قبیل اف 4، اف 5، اف 14، اف7، سوخو 24، میگ 29 و هواپیماهای ترابری سنگین و سبک و هواپیمای ترابری تاکتیکی شرکت دارند، اظهار داشت: امیدوارم در پایان این رزمایش سه روزه خلبانان، کادرهای فنی و تمامی دست اندرکاران بتوانند به بالاترین آمادگی دست پیدا کنند.

ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه شهید بابایی اصفهان و با رمز 'یاحسین بن علی' در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.

در این رزمایش سه روزه انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور دارند و بخشی از توان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در صیانت و دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 349671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha