همشهری آنلاین: ۸ تکواندوکار کشورمان با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، جواز حضور در مسابقات فینال جایزه بزرگ (گرند پری) سال ۲۰۱۶ به دست آوردند.

Taekwondo Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، مسابقات فینال جایزه بزرگ (گرند پری) 2016 تاریخ 19 و 20 آذر ماه در شهر "باکو" در آذربایجان برگزار خواهد شد.

در مسابقات فينال گرندپري سال 2015 تنها هشت تکواندوکاربرتر رنکینگ المپیکی حضور داشتند، ولی در این دوره در هر وزن 16 نفر براساس آخرین رنکینگ اعلام شده در ماه اکتبر می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند و حداکثر سهمیه هر فدراسیون در هر وزن 2 نفر می باشد.

بر همین اساس از کشورمان هفت تکواندوکار در بخش مردان و یک تکواندوکار در بخش زنان مجوز حضور در این مسابقات را دارند. در بخش مردان فرزان عاشورزاده و آرمین هادی‌پور(وزن 58- کیلوگرم)، بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی خدابخشي و مسعود حجی زواره (وزن 80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن 80+ کیلوگرم) و در بخش زنان نیز کیمیا علیزاده (وزن 57- کیلوگرم)، مجوز حضور در این مسابقات را دارند.

مسابقات فینال گرندپری G8 است و به نفر اول هر وزن 80 امتیاز، نفر دوم 48 امتیاز و نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق خواهد گرفت.

 

کد خبر 349638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha