دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
۰ نفر

۱۹ سال پس از موفقیت خیره‌کننده «ویل هانتینگ خوب» به کارگردانی گاس ون سنت، ۲بازیگر جوان آن یاد گذشته‌ها را زنده کردند و با حضور در برنامه‌ای در نیویورک، فیلمنامه خود را برای علاقه‌مندان خواندند.

 ویل هانتینگ

به گزارش همشهري، بن‌افلك و مت ديمن كه در 1997با نوشتن فيلمنامه و بازي در ويل هانتينگ خوب به ستاره‌هاي تازه هاليوود تبديل شده بودند، روز جمعه همراه با اميلي بلانت و مارگو مارتين‌ديل مقابل دوستداران فيلم و هواداران خود نشستند و فيلمنامه را روخواني كردند. اين برنامه با همكاري نيويورك‌تايمز اجرا مي‌شود و ويژه بازخواني فيلم‌هاي موفق در مقابل تماشاگران است. از آنجا كه نام حاضران در برنامه‌ها پيش‌تر اعلام نمي‌شود، حضور ديمن و افلك روي صحنه بسياري را غافلگير و شگفت‌زده كرد.

اين دو چهره پرنفوذ و موفق هاليوود دوستان دوران كودكي و تا ميانه‌هاي دهه 1990تقريبا ناشناس بودند. تا اينكه فيلمنامه ويل هانتينگ خوب را نوشتند و اصرار داشتند خودشان در آن ايفاي نقش كنند. فيلم با 10ميليون دلار توليد شد و در اكران جهاني بيش از 225ميليون دلار فروخت. ضمن اينكه نامزد دريافت 9جايزه اسكار ازجمله بهترين فيلم هم بود و در نهايت 2اسكار بهترين بازيگر مرد مكمل را براي رابين ويليامز فقيد و بهترين فيلمنامه را براي ديمن و افلك به ارمغان آورد.

پس از اين موفقيت غيرمنتظره، راهي تازه پيش پاي ستاره‌هاي جوان گشوده شد و ديمن و افلك امروز در فهرست پردرآمدترين چهره‌هاي سينمايي جهان به‌ترتيب در رده‌هاي 3و 6قرار دارند. برنامه روخواني فيلمنامه ويل هانتينگ خوب به همت جان كرازينسكي، بازيگر و كارگردان جوان آمريكايي برگزار شد و بلانت، همسر كرازينسكي در آن نقش ميني درايور را در فيلم روخواني كرد.

امروز ويل هانتينگ خوب يكي از فيلم‌هاي كلاسيك و تحسين‌شده تاريخ سينماي جهان است؛ پروژه‌اي كه كسي در ابتدا به موفقيت آن ايمان نداشت. فقط در اين ميان جاي ويليامز خالي است كه غير از اسكار اين فيلم، در چند فيلم ديگر درخشيد و 2جايزه امي، 6جايزه گلدن گلوب و 5جايزه گرمي هم برد. ويليامز كه در سال‌هاي آخر عمر خود از نوعي بيماري رواني رنج مي‌برد، 11آگوست 2014در خانه خود به زندگي‌اش پايان داد.

کد خبر 349072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha