همشهری آنلاین: معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش کشور از روز ۱۸ مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش مهر، رسول پاپایی درباره آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور و در چهارچوب قانون خدمات کشوری تعداد ۱۰ هزار نفر افراد واجد شرایط که دارای مدرک دانشگاهی هستند و از طریق آزمون کتبی و صلاحیت عمومی، مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی متناسب با نیاز واحدهای آموزشی، به شرط گذراندن موفقیت آمیز دوره مهارت و آموزش که توسط دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی برگزار می شود به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می شوند.

وی بیان کرد: بر این اساس استخدام سال ۹۵ بر مبنای نیاز مناطق آموزشی و بومی است.

معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد ۴۰۰۷ نفر زن ۵و هزار و ۹۹۳ مرد جذب می شوند، بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی هستند.

پاپایی تصریح کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مکلفند در آزمون جامع که در پایان دوره آزموشی یکساله برگزار می شود شرکت کرده و گواهی موفقیت در آزمون را کسب کنند.

وی تاکید کرد: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از فردا یکشنبه ۱۸ مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز می شود و آزمون نیز روز ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 348847

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha