چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ۳۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارائه تذکر کتبی به وزیر علوم، خواستار توضیح درباره چاپ عکس سرکرده منافقین در ویژه‌نامه فارغ‌التحصیلان یک دانشگاه شدند.

به گزارش مهر، در پایان جلسه علنی  مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم به همراه ۳۲ نماینده دیگر با ارائه تذکر کتبی به وزیر علوم، خواستار توضیح درباره علت چاپ عکس سرکرده منافقین در ویژه‌نامه فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف شدند.

در تذکر این نمایندگان تأکید شده است: افتخار دانشگاه شریف، چهره‌هایی همچون شهید حاج محسن وزوایی رتبه اول رشته شیمی و از فرماندهان اطلاعات و عملیات محمد رسول (ص) است.

محمود صادقی نماینده مردم تهران به همراه ۲۳ نماینده دیگر در تذکر کتبی به وزیر بهداشت، خواستار جلوگیری از مداخله در کار درمانگران اعتیاد از طریق برون‌سپاری و اختلال در این امر شدند.

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک و کمیجان به همراه ۵۱ نماینده دیگر در تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی، خواستار توضیح درباره علت خرید واگن از کشورهایی مانند روسیه با وجود مغایرت با سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی شدند.

محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا نیز در تذکر کتبی به وزیر کشور، بر لزوم برنامه‌ریزی برای انتقال هر چه سریعتر مردم روستای دیندارلوی از توابع فسا به دلیل پیدایش شکاف‌های عمیق طولی و عرضی در این روستا تأکید کرد.

مهدی شیخ نماینده مردم تهران نیز به همراه ۱۳ نماینده دیگر در تذکر کتبی مشترک به وزیر راه و شهرسازی، بر لزوم رسیدگی به مشکلات مسکن مهر پردیس که باعث چشم‌انتظاری پنج ساله مردم این منطقه شده است، تأکید کردند.

همچنین احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان نیز به همراه ۲۰ نماینده دیگر در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور، خواستار برنامه‌ریزی سریع برای احیای رودخانه زاینده‌رود شدند.

کد خبر 348641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha