همشهری آنلاین: رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حرکت جوامع در عصر کنونی به سمت آزادی بیشتر و احترام به افکار عمومی و دخالت مردم در سرنوشت خود می‌باشد و تاریخ به این سمت، درحال شکل‌گیری است.

به‌ گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه( 2 آبان) که در دیدار جمعی از کارگران سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه مقابله با مسیر حرکت تاریخ امکان پذیر نیست و دوران آن به پایان رسیده‌است، افزود: تشکل‌های فراگیر کارگری باید با جلب آراء کارگران، نماینده واقعی آرمان‌های آنها باشند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: نیروی کار مهمترین عنصر رشد، توسعه و تولید درجامعه است.

رییس مجلس خبرگان رهبری مهمترین هدف ایجاد تشکل‌های کارگری را برای احقاق حقوق کارگران عنوان کرد و گفت: گرفتن حق هیچ زمانی عیب نبوده و حرکتهای کارگری برای درخواست‌های خارج از حق نیست و همه باید تلاش کنند که امکان اشتغال و سهم کارگر ازتولید به وی داده شود.

هاشمی رفسنجانی تشکل‌های کارگری را ضامن دفاع از حقوق کارگران خواند وافزود: کارگر به صورت انفرادی نمی‌تواند از حقوق خود دفاع کند مگر اینکه عرضه نیروی کار به جامعه از تقاضا کمتر باشد که این نیز معمولا اتفاق نمی‌افتد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری نقش کارگران در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دوران سازندگی تصریح کرد: جریان کارگری همواره در دوران‌های سخت همدوش و همراه انقلاب بوده و اکنون هم باید قدردان زحمات آنها باشیم.

کد خبر 34827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز