همشهری آنلاین: تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد آغاز شد و داوطلبان دکتری یک رشته از ۲۰ محل دانشگاهی و داوطلبان ارشد ۲۰ کدرشته محل را می‌توانند انتخاب کنند.

به گزارش مهر، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامي از شنبه ۱۰ مهر ماه آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ۱۳ مهر ماه ادامه دارد.

داوطلبان می‌توانند با ورود به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد تقاضا اقدام کنند. نتایج مرحله تکمیل ظرفیت روز شنبه ۱۷ مهر ۹۵ اعلام می‌شود.

تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دعوت‌شدگان به مصاحبه دکتری تخصصی سال ۹۵ می‌توانند انتخاب رشته مجدد انجام دهند.

افرادی که در اعلام اولیه نتایج نیز قبول شده‌اند و حتی در واحدهای محل پذیرش نیز ثبت‌نام کرده باشند هم می‌توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

با توجه به محدودیت رشته/ محل‌های ارائه شده در این مرحله به داوطلبان توصیه شده است که قبل از تهیه کارت اعتباری از ارائه رشته/ محل مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند.

هر داوطلب دکتری تخصصی تنها امکان انتخاب یک رشته را حداکثر در ۲۰ محل دانشگاهی دارد.

داوطلبان پس از انتخاب رشته می‌توانند با مراجعه مجدد به این سامانه و بدون خرید کارت اعتباری مجدد نسبت به ویرایش محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. در این صورت آخرین ویرایش انجام شده توسط داوطلب ملاک عمل قرار خواهد گرفت و انتخاب رشته قبلی وی فاقد اعتبار خواهد بود.

تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ در صورت ارائه رشته متناسب با مجموعه امتحانی خود مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت هستند.

هر داوطلب کارشناسی ارشد مجاز است متناسب با مجموعه امتحانی حداکثر تا ۲۰ کد رشته/محل انتخاب کند.

گزینش علمی داوطلبان در این مرحله بر اساس اولویت نمره کل و از میان داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی رشته موردنظر را کسب کرده‌اند، از محل انتخاب‌های ۲۰ گانه داوطلبان صورت می‌گیرد.

داوطلبان پس از انتخاب رشته می‌توانند با مراجعه مجدد به این سامانه و بدون خرید کارت اعتباری مجدد نسبت به ویرایش رشته/محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. در این صورت آخرین ویرایش انجام شده توسط داوطلب ملاک عمل قرار خواهد گرفت و انتخاب رشته قبلی وی فاقد اعتبار خواهد بود.

داوطلبان باید جهت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سیستم فروش اینترنتی کارت اعتباری ثبت‌نام، کارت اعتباری ۳۵۰ هزار ریالی را تهیه کرده و سپس جهت انتخاب رشته اقدام کنند.

کد خبر 348118

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha