همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش از درخواست از وزارت اطلاعات و دادستانی برای ورود به پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: مدت عضویت اعضای هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان منقضی شده است.

به گزارش فارس، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی در خصوص عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان و بازداشت 4 نفر از افراد منتسب به این صندوق، اظهار داشت: اگر تخلفی در این خصوص ثابت شود که هنوز ثابت نشده است، برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خط قرمز ما منافع معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان است.

فانی در واکنش به این جمله كه «شما قبلاً از عملکرد این صندوق حمایت کرده‌اید»، گفت: بنده همیشه در صحبت‌هایم گفته‌ام که ما از نهادهای نظارتی مانند وزارت اطلاعات و دادستانی خواهش کرده‌ایم در این خصوص کمک کرده و آن را بررسی کنند.

وی تأکید کرد: به هر جمع بندی که در این خصوص برسیم یقیناً عمل خواهیم کرد و خط قرمز ما منافع فرهنگیان در صندوق ذخیره است البته هنوز چیزی ثابت نشده و هر چه هست در حد اظهار نظر افراد است.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص تغییر اعضای هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: مدت عضویت هیأت مدیره و مدیرعامل این صندوق دو سال است که در اسفند سال گذشته که جلسه هیأت امنا برگزار شد، آن دو سال منقضی شده است و به طور طبیعی می توانیم نسبت به ترمیم اعضای هیأت مدیره اقدام کنیم.

کد خبر 348097

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha