همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مساجد ومحلات کشور گفت: نقش آفرینی تخصصی اقشار بسیج باید از پایگاه‌ها شروع شود.

حسین بهشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار حسین بهشتی، این مطلب را در نشست هم اندیشی 6 ماهه اول سال 95 که با حضور جمعی از مسئولین بسیج مساجد و محلات 32 استان کشور در سالن تعلیم و آموزش سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید، عنوان کرد.

سرداربهشتی افزود: همایش های فصلی تکلیفی برای هریک از معاونین سازمان بسیج بوده و هدف از این نشست‌ها انتقال تجربه و تبادل نظر بین مسئولین استان ها به عنوان یک تیم واحد برای انجام هرچه بهتر برنامه ها در بسیج است.

وی ادامه داد: در جلسه ای که برای برنامه های امسال با سردارمحمدرضا نقدی برگزار شد چند تصمیم اساسی گرفته شد که یکی از آنها شبکه سازی در کشور است که تعداد 500 هزار نفر به همین منظور آموزش دیده اند و این برنامه نیاز به پیگیری دارد.

مسئول بسیج مساجد و محلات درادامه بیان کرد: موضوع بعدی همکاری اقشار تخصصی بسیج با بسیج مساجد ومحلات باید از پایگاه ها شروع شود، یعنی هر کدام از اقشار بسیج باید در پایگاه ها یک عضو متخصص داشته باشند، به همین منظور نیز با هریک ازاقشار جلسه های متعدد برگزار شده است تا در مورد اموری که این نیروهای متخصص در پایگاه می توانند انجام دهند اقدام عملی انجام شود.

وی افزود: اگر مسئولین بسیج مساجد و محلات هماهنگی لازم را داشته باشند می توان به اهداف خود که ارتقا بخشی پایگاه هاست رسید و این جزبا پیگیری به سرانجام نخواهد رسید.

کد خبر 345631

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha