همشهری آنلاین: محمد حسین صفار هرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مهدی مصطفوی را به عنوان رییس جدید این سازمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در حکم صفار هرندی خطاب به مصطفوی آمده است: به استناد ماده 14 اساسنامه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رای اکثریت قاطع شورای عالی سازمان و تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، جنابعالی به مدت سه سال به سمت ریاست سازمان منصوب می شوید.

در این حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد، با بهره گیری از تجارب ارزنده گذشته،استفاده بهینه از نیروی انسانی متعهد و کارآمد و به کارگیری کلیه امکانات و همکاری معاونان وزارتخانه، بستر مناسبی برای تحقق سیاست ها و مصوبات شورای عالی سازمان در جهت ارتقای سطح روابط فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها فراهم آید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همچنین از تلاش بی شائبه حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در طی سالیان متمادی خدمت در جایگاه خطیر ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تقدیر و سپاسگزاری کرد.

  آخرین سمت "مهدی مصطفوی " قائم مقامی وزیر امور خارجه بوده است.

کد خبر 34552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز