شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

پلیس قلابی که با تهدید اسلحه، دختری ۱۸ساله را تسلیم نیت شوم خود کرده بود، به دام پلیس افتاد.

متهم

چند وقت پيش مادر و دختري به اداره پليس رفتند و اعلام كردند كه در دام مرد شيطان صفتي گرفتار شده‌اند. مادر 40ساله به مأموران گفت: مدتي قبل با دختر18ساله‌ام به‌عنوان مسافر سوار خودروي پرايدي شديم كه راننده آن مدعي بود پليس است. حتي اسلحه‌اي را نشان داد و رفتارش طوري بود كه من باور كردم او مأمور نيروي انتظامي است.

آن روز شماره موبايلم را گرفت و وقتي شنيد از همسرم جدا شده‌ام، گاهي با من تماس مي‌گرفت و به خانه‌ام مي‌آمد. من هم به خيال اينكه پليس است و چنانچه خطري تهديدم كنم، از من و دخترم حمايت مي‌كند به او اعتماد كردم. وي ادامه داد: او گاهي به خانه‌ام مي‌آمد تا اينكه چند روز پيش با دخترم تماس گرفت و به بهانه اينكه مي‌خواهد موضوع مهمي را برايش تعريف كند او را به خانه‌اش كشاند. وي ادامه داد: دخترم به خانه‌اش رفت غافل از اينكه او نقشه‌اي شوم در سر داشت.

دختر 18ساله اين زن ادامه ماجرا را چنين تعريف كرد: وقتي به خانه مرد جوان رفتم، او مشغول بازي با پلي استيشن بود. پس از آن با تهديد اسلحه مرا قرباني نقشه شيطاني خود كرد و تهديد كرد كه اگر به كسي حرفي بزنم برايم گران تمام مي‌شود اما من كه به‌شدت ترسيده بودم موضوع را براي مادرم تعريف كردم.

  • دستگيري

با ثبت اين شكايت، تحقيقات با دستور قاضي ايلخاني بازپرس دادسراي جنايي تهران شروع شد. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه دخترجوان پيش از اين نيز در دام مرد متجاوز ديگري گرفتار شده و پرونده‌اش در دادسراي جنايي در حال رسيدگي بود. درچنين شرايطي مأموران با انجام پيگيري‌ها، متهم را دستگير كردند و در بررسي‌ها مشخص شد او به دروغ خودش را پليس جازده است.

وي ديروز در دادسراي جنايي تهران به قاضي ايلخاني گفت: اينكه خودم را پليس جا زدم و دروغ گفتم را قبول دارم، چون از بچگي آرزو داشتم روزي پليس شوم اما هرگز اتهام تجاوز و آدم ربايي را قبول ندارم. وي ادامه داد: من با مادر و دختر رابطه دوستانه داشتم و نمي‌دانم چرا از من شكايت كرده‌اند تا آبرويم را ببرند. در اين مدت هم هيچ مشكل و اختلافي نداشتيم و سعي كردم هرچه مي‌خواستند برايشان فراهم كنم.به گزارش همشهري، هم‌اكنون متهم با قرار قانوني در اختيار مأموران پليس آگاهي قرار گرفته است و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

کد خبر 345320

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha