همشهری آنلاین: سومین مراسم سالیانه تقدیر از برترین‌های شطرنج آسیا ۹ شهریور در شهر العین امارات ، مقر فدراسیون شطرنج آسیا برگزار شد که شطرنج ایران با افتخارات زیادی در بخش‌های مختلف همراه بود.

M.Mosaddeghpoor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، سومین مراسم سالیانه تقدیر از برترین‌های شطرنج آسیا 9 شهریور ماه در شهر العین برگزار شد.

در این مراسم مسعود مصدق‌پور، قهرمان شطرنج جوانان آسیا و قهرمان شطرنج نوجوانان جهان موفق شد به عنوان جوان برتر آسیا در سال 2015 دست پیدا کند.

همچنین تیم شطرنج نوجوانان زیر 16 سال ایران برترین تیم آسیا شد و فدراسیون شطرنج ایران به عنوان موفق‌ترین فدراسیون در زمینه پیشرفت نوجوانان نام گرفت.

علاوه بر آن از مهندس جعفر کامبوزیا، رئیس سابق فدراسیون شطرنج و نایب رئیس فدراسیون جهانی شطرنج برای یک عمر خدمات به شطرنج تقدیر به عمل آمد.

شطرنج ایران همچنین موفق شد در این جلسه میزبانی رقابت‌های قهرمانی زیر 20 سال آسیا را از آن خود کند. این در حالی است که چند روز پیش تفاهم‌نامه‌ای نیز در خصوص میزبانی ایران در رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان 2017 میان ایران و فدراسوین جهانی شطرنج منعقد شده بود.

جلسات فدراسیون شطرنج آسیا به مدت سه روز با حضور نمایندگانی از 40 کشور آسیایی برگزار شد.

 

کد خبر 345275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha