همشهری آنلاین: نفرات برتر نخستین دوره رقابت‌های اسکیت کمتر از ۱۲ سال کشور مشخص و معرفی شدند.

Skate

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این رقابت‌ها که روز پنجشنبه (4 شهريور) و در آکادمی ملی اسکیت برگزار شد، 215 ورزشکار از رده‌های سنی 89 تا 83 در مواد وان لپ، 50 و 100 متر و 2 الگوی از پیش تعیین شده با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها با حضور دکتر فریبا محمدیان رئیس فدراسیون، علیرضا نصیری دبیر، دکتر فروغ فتاحی نایب رئیس بانوان، مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان، رئیس هیات اسکیت این استان و رئیس هیات شهر سمنان برگزار شد که در پایان نفرات برتر در بخش پسران مشخص و معرفی شدند.

در رده سنی دوم 1388 در فرم ب، آریا فیروزمقام از بوشهر، نیما ابن نصیر از اصفهان و ارسطو پرده‌شناس از بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی ششم 1384 در 100 متر، شایان عساگره از اصفهان، کیارش روزی بیگدلی از تهران و شروین قاسمی از تهران عناوین برتر را از آن خود کردند.

در رده سنی دوم 1388 در فرم الف، نیما این نصیر از اصفهان بر سکوی نخست ایستاد، ارسطو پرده‌شناس از بوشهر دوم شد و آریا فیروزمقام از بوشهر در جای سوم ایستاد.

در رده سنی سوم 1387 در فرم ب آریا انباکی از بوشهر اول شد، مهدی هلابحر از بوشهر دوم شد و کوروش رستمیان از مازندران در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی چهارم 1386، ماهان حقوقی و ایمان اسلام‌لو از بوشهر اول و دوم شدند و رادین وحدت از آذربایجان غربی بر سکوی سوم تکیه زد.

در رده سنی اول 1389 فرم ب، باتیس آذریان، نیما صمدی و حسام احمدی، هر سه از اصفهان عناوین برتر را از آن خود کردند.

در رده سنی هفتم 1383 در 100 متر، دانیال پادرانی از لرستان اول شد، سید علی موسوی‌نسب از بوشهر در جایگاه دوم ایستاد و آرمان آخوندی از تهران به مقام سومی بسنده کرد.

در رده سنی پنجم 1385 در 100 متر، محمد امین بقایی از مازندران اول شد، محمدجواد مرادی و پارسا بهرانی از بوشهر عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی اول 1389، نیما صمدی و حسام احمدی از اصفهان اول و دوم شدند و علی رحیمیان از مازندران بر سکوی سوم تکیه زد.

در رده سنی هفتم 1383، دانیال پادرانی از لرستان بر سکوی نخست ایستاد، مهران افخمی از تهران دوم شد و مهدی فروتن از اصفهان بر سکوی سوم تکیه زد.

در رده سنی ششم 1384، شروین قاسمی از تهران بر سکوی اول ایستاد، شایان عساگره از اصفهان دوم شد و پوریا رحمانی از قزوین بر سکوی سوم قرار گرفت.

در رده سنی سوم 1387، ارمیا معصومی از تهران اول شد، آریا انبارکی از بوشهر در جایگاه دوم ایستاد و آرمان کرمی از مرکزی سوم شد.

در رده سنی چهارم 1386، ماهان حقوقی از بوشهر اول شد، محمد امین سلامت از سمنان در جایگاه دوم ایستاد و ایمان اسلام‌لو از بوشهر به مقام سومی بسنده کرد.

 

کد خبر 344497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha