مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی پایتخت در پی ابلاغ طرح کاهش خبر داد.

۸/۱ میلیون خودروی تهران برگه معاینه فنی ندارند

از اول شهريور مرحله ارشادي طرح كاهش شروع شده و از ابتداي مهر اين طرح با جريمه خودروها وارد مرحله عملياتي مي‌شود.
به گفته نواب حسيني‌منش، بنا به درخواست شهروندان، امروز پنجشنبه، چهارم شهريور‌ماه تمام مراكز از ساعت 7:30 تا 16 و در روز جمعه پنجم شهريور‌ماه 4مركز بيهقي، سراج، نيايش و آبشناسان از ساعت 8تا 14فعال خواهند بود.

وي در ارتباط با ميزان آمادگي مراكز معاينه فني شهرداري تهران براي افزايش شيفت دوم كاري درصورت ادامه روند صعودي مراجعات گفت: تمام تمهيدات لازم براي تكميل نيروي انساني و پشتيباني 24ساعته از تجهيزات سخت‌افزاري و نرم افزاري انجام‌شده و بدون ترديد درصورت نياز اين ستاد آمادگي دارد تا نسبت به راه‌اندازي شيفت دوم اقدام كند كه اين مسئله درصورت انجام به شهروندان اطلاع‌رساني خواهد شد.

وي افزود: به شهروندان براي به حداقل رسيدن زمان معطلي در مراكز توصيه مي‌شود قبل از مراجعه به مراكز از سلامت وضعيت ايمني خودروي خود - آن مواردي كه قابل كنترل است - مطمئن شوند. براي اطلاع از فرايند انجام معاينه فني و بخش‌هايي كه مورد كنترل و بازرسي در اين مراكز قرار مي‌گيرد، مي‌توانند به سايت معاينه فني به نشاني inspection.tehran.ir مراجعه كنند.

همچنين بعضي از مراكز در نقاط مركزي شهر واقع شده كه از لحاظ ميزان مراجعات در مقايسه با ساير مراكز بيشتر و درنتيجه مدت زمان انتظار زيادتر خواهد بود. در اين مدت با توجه به افزايش مراجعات شهروندان حتما درصورت امكان از خدمات مراكز خلوت‌تر مانند مركز معاينه فني الغدير، شكوفه و چمران استفاده كنند. حسيني منش از شهروندان تقاضا كرد كه با سعه صدر، مسئولان را در انجام رسالت خود كه همان كاهش آلودگي هوا و حفظ سلامت و جان شهروندان است همراهي كنند.

کد خبر 344328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha